Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІІ кварталі 2020 року

Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області у ІІ кварталі 2020 року

На виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм (зі змінами) «Щодо звітності про стан роботи зі зверненнями громадян», виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до врядування» Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області (далі – Служба) надає інформацію про звернення та скарги громадян, які надійшли до Служби у ІІ кварталі 2020 року.

У ІІ кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Тернопільській області надійшло 2 звернення.

Звернення надійщло поштою від Тернопільської обласної державної адміністрації, первинне у вигляді заяви, індивідуальне, категорія автора не вказана. Звернення розглянуті, перше звернення визнано анонімним та залишено без розгляду відповідно до статті 8 ЗУ «Про звернення громадян», автор другого звернення висловила прохання розглянути її скаргу та відповідь надати у телефонному режимі. Заявниці надана відповідь, яка її задовільнила, телефонні розмови задокументовано.

У порівнянні з ІІ кварталом 2019 року кількість звернень зменшилась.

І. Основні питання, що порушуються у зверненнях:

У ІІ кварталі 2020 року у зверненні порушено питання порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів.

У ІІ кварталі 2019 року у зверненнях порушено питання якості лікарських засобів, відпущених з аптечних закладів, та отримання довідки про заробітну плату для нарахування пенсії.

ІІ. Характеристика звернень:

За формою надходження:

1 через органи влади.

За ознакою надходження:

звернення первинне.

За видами:

1 звернення заява.

1 звернення скарга.

За статтю авторів звернень:

автор звернення жіночої статі, авторство одного звернення встановити неможливо.

За суб’єктом:

2 звернення – індивідуальні.

За типом:

2 звернення письмові.

За категоріями авторів звернень:

авторство одного звернення встановити неможливо, 1 звернення дитина війни.

За соціальним станом автора звернення:

авторство одного звернення встановити неможливо,1 автор пенсіонер.

За результатами розгляду:

1 звернення дано роз’яснення, 1 звернення залишено без розгляду відповідно до статті 8 ЗУ «Про звернення громадян».

Подальше удосконалення роботи зі зверненнями громадян, забезпечення їх всебічного розгляду, розв’язання порушених у них проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян знаходиться на постійному контролі і є одним з пріоритетних напрямків роботи.