АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.04.2020 по 31.06.2020

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2020 року.

У ІІ кварталі 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі – Служба) надійшло 4 звернення громадян

За формою надходження: 

через органи влади – 4 (100%)

За ознакою надходження:

Первинне –  4 (100%)

За видами:

Заява (клопотання) -  4 (100%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 1 (100%)

За типом:

Лист – 4 (100%)

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 1 (25%)

Дано розяснення – 2 (50%)

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» -  1 (25%)

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненнях, а саме:

- питання роботи аптек;

- питання медичних виробів.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.