Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року

Аналіз звернень громадян

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року.

За ІІ квартал 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 13 звернень громадян: 6 заяв (46,2  %) та 7 (53,8 %) скарг.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 2 звернення (15,4 %), від Держлікслужби - 4 звернення (30,8 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації - 6 звернень (46,2 %), від Лиманської районної державної адміністрації - 1 звернення (7,6 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі 2020 року звернулись 13 громадян з індивідуальними зверненнями.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІ кварталі звернулось 8 жінок  (61,5 %) та 5 (38,5 %) чоловіків.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІ квартал 2020 року надійшло 4 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (4);

- питання медичних виробів (1);

- питання соціального захисту населення (4);

- фінансова політика (1);

- митна політика (1);

- питання порушення ліцензійних умов (1);

- інше (забезпечення антисептичними та дез. засобами) (1).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 5 відповідей - роз'яснень; 7 звернень направлені за належністю, про що повідомлено заявникам, 1 звернення у стадії розгляду.