Найчастіші запитання зі звернень громадян

На яку адресу звертатися з письмовим зверненням до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області?

Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області,

вулиця Б. Хмельницького, 57, м. Івано-Франківськ, 76000

 

На яку адресу звертатися з електронним зверненням до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області?

Е-mail: dls.if@dls.gov.ua

 

Як отримати інформацію про подане до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області звернення?

Контактний телефон: +380 (342) 56-07-36

 

Як правильно оформити звернення?

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

У який термін має бути розглянуте звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядають і вирішують у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

 

Що потрібно перевіряти споживачеві при купівлі медичного виробу?