Протягом III кварталу 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області надійшло та було опрацьовано 1 звернення громадян. 1 звернення надійшло від громадян поштою. Повторних звернень - 0.
Порівнюючи кількість звернень отриманих у III кварталі 2020 року та у III кварталі 2019 року спостерігається зменьшення кількості звернень громадян. Так, у III кварталі 2020 року на розгляд надійшло 1 звернення, а це на 2 звернення меньше ніж на III квартал 2019 року.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах , а саме:
- питання якості лікарських засобів (1);
Анонімні звернення громадян або звернення без підпису, що ускладнюють їх розгляд та унеможливлюють надання кваліфікованої відповіді заявнику по суті справи до Служби не надходили.
Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівництва з працівниками Служби.
Відповідальною особою за зверненнями громадян відпрацьована схема нагадувань та попереджень про терміни виконання звернень громадян.
З метою обов'язкового дотримання строків виконання розгляду звернень громадян, визначених законодавством, працівники Служби були ознайомлені під підпис з витягом із Закону України «Про звернення громадян» - стаття 5 «Вимоги до звернення» та стаття 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення».