Аналітична довідка про роботу зі зверненнями громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області за ІІІ квартал 2020 року

Протягом ІІІ кварталу 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області (далі – Служба) з Урядової гарячої лінії, гарячої лінії Запорізької обласної державної адміністрації та на офіційну адресу Служби звернень не надходило.

Основним засобом захисту порушених прав громадян є звернення до органів влади. Звернення громадян чутливо відображують стан суспільства, його проблеми, конфлікти, ставлення людей до органів влади, їх спроможність вирішувати відповідні питання, рівень сподівань, очікувань і вимог, що формуються у суспільній свідомості під впливом подій у державі. Найважливішими завданнями Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем.

Нагадуємо, що з інформацією, щодо подання звернень можливо ознайомитися на офіційному сайті Служби за наступним посиланням: https://www.dls.gov.ua/запорізька-область/звернення-громадян/порядок-подання-звернення/