Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2020 року

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2020 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2020 року.

За ІІІ квартал 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 8 звернень громадян: 6 заяв (75 %) та 2 (25 %) скарги.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 1 звернення (12,5 %), поштою - 1 звернення (12,5 %),  від Держлікслужби - 1 звернення (12,5 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації - 3 звернення (37,5 %), від ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області - 1 звернення (12,5 %),  від Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів ОМР - 1 звернення (12,5 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІІ кварталі 2020 року звернулись 11 громадян: 7 громадян з індивідуальними зверненнями та 4 громадян з колективним зверненням.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІІ кварталі звернулось 6 жінок  (54,6 %) та 5 (45,4 %) чоловіків.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2020 року надійшло 2 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (2);

- питання обігу лікарських засобів (1);

- питання медичних виробів (1);

- питання порушення ліцензійних умов (1);

- цінова політика (1);

- діяльність підприємств і установ (1);

- інше  (1).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 7 відповідей - роз'яснень; 1 звернення направлено за належністю, про що повідомлено заявнику, 1 звернення у стадії розгляду.