Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області за 2020рік

Протягом 2020 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області надійшло та було опрацьовано 6 звернень громадян. З них 3 звернення надійшло від громадян поштою, 1 звернення на особистому прийомі, 2 звернення надійшло від Держлікслужби. Повторних звернень - 0.

Порівнюючи кількість звернень отриманих за 2020 рік та за 2019 рік спостерігається зменшення кількості звернень громадян. Так, за 2020 рік на розгляд надійшло 6 звернень, а це на 17 звернень менше ніж у 2019 році.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх зверненнях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (5);

- питання обігу лікарських засобів (1);

Анонімні звернення громадян або звернення без підпису, що ускладнюють їх розгляд та унеможливлюють надання кваліфікованої відповіді заявнику по суті справи до Служби не надходили.

Організація роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на нарадах керівництва з працівниками Служби.

Відповідальною особою за зверненнями громадян відпрацьована схема нагадувань та попереджень про терміни виконання звернень громадян.

З метою обов'язкового дотримання строків виконання розгляду звернень громадян, визначених законодавством, працівники Служби були ознайомлені під підпис з витягом із Закону України «Про звернення громадян» - стаття 5 «Вимоги до звернення» та стаття 7 «Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення».