АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.01.2020 по 31.12.2020

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2020 році.

У 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 8 звернень громадян, у тому числі: 

За формою надходження:

від громадян поштою – 1 (16,7%)

через органи влади – 6 (66,6%)

 з них від Держлікслужби – 1 (16,7%)

За ознакою надходження:

Первинне –  8 (100%)

За видами:

Заява (клопотання) -  6 (83,3%)

Скарга – 1 (16,7%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 8 (100%)

За типом:

Лист – 8 (100%)

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно – 5 (49,9%)

Дано роз’яснення – 2 (33,4%)

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 1 (16,7%)

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити основні проблемні питання, які порушено у зверненнях, а саме:

- питання якості лікарських засобів;

- питання медичних виробів;

- питання роботи аптечних закладів.

У 2020 році на урядову телефонну «гарячу лінію» звернень не надходило.

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.