Інформація про Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Кіровоградській області

Організаційна структура

Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками

у Кіровоградській області 

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

Всього

Державних службовців

Службовців

1

2

3

4

1.

Керівництво 

1.1.

Начальник служби

1

1

 

 

Всього

1

1

 

2.

Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

2.1.

Начальник відділу

1

1

 

2.2.

Головний спеціаліст

4

4

 

 

Всього

5

5

 

3.

Головний спеціаліст з питань персоналу

1

1

 

 

Всього

1

1

 

4.

Головний спеціаліст-бузгалтер

1

1

 

 

Всього

1

1

 

5.

Водій автотранспортних засобів

1

 

1

 

Всього

1

 

1

 

Разом по службі:

9

8

1

Функціональні обов’язки Відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

1. Здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства щодо:

2. Здійснює державний ринковий нагляд в сферах медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, які імплантують (далі - медичні вироби).

3.  Здійснює державний контроль якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну.

4. Здійснює контроль за виконанням правил утилізації та знищення лікарських засобів.

5. Здійснює в установленому порядку відбір зразків лікарських засобів для проведення їх лабораторного контролю якості.

6. Здійснює перевірку суб’єктів господарювання з метою встановлення їх фактичної наявності за адресою місця провадження діяльності, наявності матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу, умов щодо контролю за якістю лікарських засобів, що вироблятимуться відповідно до встановленого порядку.

7. Забезпечення функціонування процесів системи управління якістю Служби та постійне поліпшення їх результативності.

8. Здійснює держаний нагляд (контроль) за дотриманням  вимог законодавства щодо: якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі тих, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини та їх прекурсори,  отруйні та сильнодіючі засоби (далі-підконтрольні речовини). Медичних імунобіологічних препаратів (далі - лікарські засоби) на всіх етапах обігу; порядку відпуску лікарських засобів з аптечних закладів; виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

9. Здійснює державний ринковий нагляд в сферах медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, які імплантують (далі - медичні вироби) зокрема:

10. Здійснює послідуючі перевірки для перевірки виконання  заходів з усунення порушень та недоліків за приписами та розпорядженнями, які були надані за результатами планової перевірки.

11.  Здійснює перевірки за дорученням:

12. При необхідності у межах своїх повноважень працівники Відділу проводять спільні перевірки з відповідними органами виконавчої влади.

13. Здійснює постійний контроль за наявністю в обігу лікарських засобів згідно інформаційних листів, розпоряджень, приписів, рішень, які надходять від Держлікслужби, та за виконанням суб’єктами господарювання вимог приписів Служби.

14. Здійснює в установленому порядку контроль за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження господарської діяльності під час виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

15. Організовує та забезпечує в установленому законодавством порядку відбір зразків лікарських засобів і медичної продукції для державного контролю їх якості.

16. Бере участь у здійсненні державного контролю якості лікарських засобів та виробів медичного призначення, які закуповуються за державні кошти.

17. За матеріалами перевірок видає суб’єктам господарської діяльності та закладам охорони здоров’я обов’язкові до виконання приписи та розпорядження про усунення виявлених порушень чинного законодавства щодо якості лікарських засобів.

18. Здійснює в межах своїх повноважень методичну, інформаційно - консультативну роботу.

19. Надає пропозиції начальнику Служби щодо передачі матеріалів перевірок, що мають ознаки злочину, органам дізнання та попереднього слідства.

20. За дорученням керівництва Служби розглядає листи, заяви і скарги громадян щодо фактів порушення законодавства з питань  якості, безпеки, обігу, в тому числі реалізації лікарських засобів та медичної продукції.

21. Організовує в межах своїх повноважень розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладання адміністративних стягнень.

22. Надає в установленому порядку звіти до Держлікслужби про діяльність Служби.

23. Здійснюю профілактичну діяльність щодо попередження витоку із  законного обігу лікарських засобів, що містять підконтрольні речовини.

24. Здійснює державний контроль якості лікарських засобів при ввезенні на митну територію Кіровоградської області.

25. Здійснює перевірку суб’єктів господарювання з метою встановлення їх фактичної наявності за адресою місця провадження діяльності, наявності матеріально-технічної бази,кваліфікації персоналу,умов щодо контролю за якістю лікарських засобів, що вироблятимуться відповідно до встановленого порядку.

26. Узагальнює результати перевірок стану виконання суб’єктами господарської діяльності на території Кіровоградської області нормативно - правових документів з питань забезпечення якості лікарських засобів, аналізує причини порушення вимог стандартів, технічних умов, фармакопейних статей / аналітичної нормативної документації (АНД)/методів контролю якості (МКЯ), технологічних регламентів, норм, правил, вживає заходів до їх усунення і доповідає про результати узагальнення Держлікслужбі.

27. Виконує інші функції в межах існуючих та нових завдань.

 

Головний спеціаліст з питань персоналу відповідно до покладених на нього завдань:

1. Забезпечувати підготовку документів:

-  про призначення, звільнення, переведення працівників;

- прийняття Присяги;

- встановлення надбавок за вислугу років на державній службі рангу державного службовця;

-  підготовка документів щодо заохочення та нагородження працівників;

- укладання, продовження терміну дії, розірвання трудових договорів з працівниками Служби, які не є державними службовцями;

- ознайомлює державних службовців та працівників Служби з правилами внутрішнього службового розпорядку з правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення.

- робота  в інформаційно – автоматизованих системах  «Мегаполіс. Документообіг», HRMIS.

2. Забезпечувати дотримання вимог Порядку ведення особових справ державних службовців та працівників, здійснювати  роботу по заповненню, обліку і зберіганню трудових книжок працівників, оформлення, облік та видача державним службовцям службових посвідчень.

3. Забезпечення розвитку персоналу та підвищення рівня їх професійної компетентності шляхом:

- планування  професійного навчання  державних службовців та працівників Служби;

- організація проведення внутрішніх навчань державних службовців та працівників Служби;

- узагальнення потреби держаних службовців та працівників у підготовці, спеціалізації та підвищенні  кваліфікації;

- стажування державних службовців та молоді.

4. Організовувати підготовку та проведення оцінювання виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетенції за результатами оцінювання службової діяльності. 

5. Забезпечувати підготовку та проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби згідно чинного законодавства, та організацію проведення спеціальної перевірки і перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною 3 і 4 ст. 1 Закону України "Про очищення влади".

6. Розробляти графіки відпусток та накази  про їх надання, підготовки проектів наказів про відрядження, опрацювання та оформлення листків тимчасової непрацездатності, ведення табелю обліку відпрацьованого часу  працівниками Служби.

7. Організовувати  та забезпечувати ведення  роботи з  розробки посадових інструкцій державних службовців та працівників Служби, а також  переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам, розробка положень про структурні підрозділи.

8. Вчасно та в повному обсязі надавати необхідну інформацію з кадрових питань, готувати інформаційні листи, запити, повідомлення, звіти.

9. Виконувати обов’язки щодо ведення діловодства в Службі, забезпечує дотримання  вимог Інструкції з діловодства  щодо підготовки документів та організації роботи з ними.

 

Головний спеціаліст-бухгалтер відповідно до покладених на нього завдань:

1. Забезпечує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх здійснених господарських операцій, подання оперативної інформації про фінансовий стан установи, складання у встановлені терміни звітності, проведення економічного аналізу та планування діяльності установи.

2. Здійснює контроль завідображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться бюджетною установою; складенням звітності; цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна; дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна бюджетної установи; правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди; відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням.

3. Складає баланс установи (основні засоби та інші позаоборотні активи, запаси і затрати, грошові кошти, розрахунки та інші активи, власний капітал, розрахунки, доходи, витрати),здійснює контроль за додержанням порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів. Веде роботу, яка направлена на забезпечення суворого додержання штатної, фінансової і касової дисциплін, кошторисів доходів і витрат, додержання законності списання з бухгалтерських балансів дебіторської заборгованості, нестач та інших втрат.

4. Ведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків,  доходів і витрат за прийнятою в службі  формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності служби і технології оброблення даних.

5. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку. Веде облік основних засобів та малоцінних і швидкозношуваних предметів, облік бланків суворої звітності,  облік видатків загального фонду, контроль за веденням книги обліку касових і фактичних  видатків,та  облік і складання звітності щодо використання паливно-мастильних матеріалів. Веде нарахування керівництву та працівникам  заробітної плати, середньої заробітної плати, премій, відпускних, виплат за листками непрацездатності та інших нарахувань. Подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками і платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.

6. Готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку. Забезпечує підготовку оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом встановленого терміну.

Бере участь у підготовці пропозицій щодо:

- удосконалення внутрішнього (управлінського) обліку та правил документообігу;

- розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій.

7. Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх упровадження в службі.     

8. Вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію, впроваджує разом із іншими працівниками комп’ютерні програми,  що сприяють удосконаленню роботи.