Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2020 рік

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2020 рік

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2020 рік.

За 2020 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 29 звернень громадян: 15 (51,7 %) заяв та 14 (48,3 %) скарг.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 6 звернень (20,6 %), поштою - 1 звернення (3,5 %),  від Держлікслужби – 7 звернень (24,0 %), Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації – 10 звернень (34,5 %), від НАБУ - 1 звернення (3,5 %),  від ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області - 1 звернення (3,5 %),  від Управління розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів ОМР - 1 звернення (3,5 %), Лиманської районної державної адміністрації Одеської області - 2 звернення (6,9 %).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у 2020 році звернулись 31 громадянин: 27 громадян з індивідуальними зверненнями (одна громадянка зверталась двічі)  та 4 громадян з колективним зверненням.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у 2020 році звернулось 18 жінок  (58,1 %) та 13 (41,9 %) чоловіків.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2020 рік надійшло 11 звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (9);

- питання обігу лікарських засобів (1);

- питання медичних виробів (3);

- питання порушення ліцензійних умов (2);

- питання роботи аптечних закладів (2);

- питання соціального захисту населення (5);

- цінова політика (2);

- фінансова політика (1);

 - діяльність підприємств і установ (1);

- митна політика (1);

- інше (у т.ч. забезпечення антисептичними та дез. засобами) (2).

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 17 відповідей - роз'яснень; 12 звернень направлено за належністю, про що повідомлено заявникам.