ЗАТВЕРДЖУЮ
Начальник Державної служби з
лікарських засобів та контролю
за наркотиками у Закарпатській області
Петро ЯЦУК
14 січня 2021 року
Звіт про виконання Плану заходів щодо запобігання та виявлення корупції в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Закарпатській області у 2020 році
1.1. |
Проведення навчальних семінарів, тренінгів, з працівниками Служби, щодо роз’яснення положень Закону України «Про запобігання корупції», порядку заповнення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (е-декларацій) та інших питань фінансового контролю |
Постійно |
начальник служби, заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано. Проведено 9 внутрішніх навчальних тренінгів |
№ з/п |
ЗМІСТ ЗАХОДУ |
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ |
ВИКОНАВЦІ |
ВИКОНАННЯ |
|
ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ |
|||
1. |
Проведення навчання, роз’яснювальної роботи щодо запобігання та виявлення корупції |
|||
1.2. |
Проведення тренінгів з працівниками Служби, щодо роз’яснення порядку заповнення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (е-декларацій) та з інших питань фінансового контролю |
січень-березень |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано |
1.3 |
Забезпечення інформаційного наповнення розділу «Запобігання корупції» веб-сайту Служби |
Постійно |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано |
2. |
Превентивні антикорупційні заходи |
|||
2.1. |
Ознайомлення державних службовців з вимогами і обмеженнями щодо прийняття та проходження державної служби відповідно до Законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції», загальними правилами етичної поведінки державних службовців |
Постійно |
головний спеціаліст з питань персоналу |
Конкурси на зайняття посад державних службовців протягом 2020 року не відбулися у зв’язку із введенням на території України карантинних заходів |
2.2. |
Організація та контроль проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорії «Б» |
Постійно |
головний спеціаліст з питань персоналу |
Спецперевірки не проводились через відсутність кандидатів |
2.3. |
Участь у проведенні конкурсів на заміщення вакантних посад працівників Служби |
Постійно |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Конкурси не відбулися у зв’язку із введенням на території України карантинних заходів |
2.4 |
Контроль за заповненням декларацій щодо наявності конфлікту інтересів, оновлення даних «відомості обліку конфлікту інтересів» |
При прийнятті працівників на державну службу |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Протягом 2020 року прийом працівників не здійснювався |
2.4. |
Перевірка е-декларацій на наявність конфлікту інтересів суб’єкта декларування у встановленому законодавством порядку |
В день подання декларації |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано |
2.5 |
Розробка та затвердження Плану заходів щодо запобігання корупції в Службі.Оприлюднення Плану на офіційному веб-сайті Служби |
30 грудня |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано |
2.6 |
Оприлюднення звіту про стан виконання Плану заходів щодо запобігання корупції Служби |
до 15 березня |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано |
3. |
Здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства |
|||
3.1. |
Проведення роз’яснювальної роботи з працівниками Служби щодо своєчасного подання ними, шляхом заповнення на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції е-декларацій, а також здійснення контролю за їх поданням |
Постійно |
головний спеціаліст з питань персоналу, заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано (перевірено 11 декларацій щорічних, при звільненні, після звільнення)
|
3.2. |
Перевірка декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, на наявність конфлікту інтересів суб’єкта декларування у встановленому законодавством порядку |
В день подання ними декларації |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Проводиться постійно, (протягом року випадків наявності конфлікту інтересів суб’єктів декларування не виявлено) |
3.3. |
Контроль подання електронних декларацій особами, які звільняються або припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави |
Не пізніше 20 робочих днів з дня припинення діяльності |
головний спеціаліст з питань персоналу, заступник начальника служби-начальник відділу |
Виконано, (перевірено 1 декларацію при звільненні, після звільнення) |
3.4. |
Вжиття заходів щодо припинення корупційного правопорушення та негайне письмове повідомлення про його вчинення спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії у разі виявлення корупційного правопорушення чи одержання інформації про вчинення такого правопорушення працівниками Служби. |
Постійно |
посадові особи Служби |
Протягом року, корупційних правопорушень не виявлено |
3.5. |
Письмове повідомлення начальника Служби, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції та головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції Держлікслужби, у разі встановлення за результатами перевірок ознак корупційних правопорушень |
Постійно |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Протягом року, корупційних правопорушень не виявлено |
3.6. |
Ведення обліку працівників Служби, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень |
Постійно |
заступник начальника служби-начальник відділу |
Протягом року працівники Служби до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень не притягувались |
4. |
Взаємодія з державними та громадськими структурами з реалізації державної антикорупційної політики |
|||
4.1. |
Взаємодія з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції. |
Постійно |
заступник начальника служби-начальник відділу; головний спеціаліст-юрисконсульт |
Виконано |
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції, заступник начальника-начальник відділу Юрій ЦИГАНІН