Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області за 2020 рік

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у  Сумській області (далі - Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2020 рік

У 2020 році до Служби надійшло та було опрацьовано 28 звернень громадян.

Всі заяви індивідуальні, первинні, від 22 жінок та 6 чоловіків. 17 жінок та 4 чоловіки є мешканцями м. Суми, 5 жінок  та 2 чоловіки проживають в  Сумській області. 23 звернення надійшло  через органи влади, з них  22 звернення з обласного контактного центру Сумської обласної державної адміністрації та 1 від Держлікслужби. 2 звернення прийняті на особистому прийомі  та 3 звернення через засоби телефонного зв’язку. За соціальним станом авторів звернень  надійшло 6 заяв від  пенсіонерів (з яких 1 інвалід І групи, 1 ветеран праці).

У зверненнях порушені наступні питання:

- щодо якості лікарських засобів (4);

- щодо реєстрації в Україні лікарських засобів (1);

- з питань відпуску лікарських засобів за рецептами лікаря (1);

- щодо наявності в аптечних закладах  медичних виробів (масок медичних(17);

- щодо додержання ліцензійних умов (1);

- щодо роботи аптеки з виготовлення лікарських засобів (1);

- щодо цін на маски медичні та порушення вимог карантину(3);

Повторних,  дублетних  звернень до Служби не надходило.

Службою повідомлено по телефону та надано письмові роз’яснення 20  скаржникам, проведено чотири позапланових перевірки та надано письмові роз’яснення заявникам за результатами перевірок, 4 звернення передано за належністю.

При наданні відповіді на звернення приділяється значна увага  повноті розгляду поставлених у зверненнях питань та законності і обґрунтованості прийнятих  рішень.

Питання ефективності розгляду звернень громадян є першочерговим завданням в роботі Служби та знаходяться на постійному контролі керівництва.