Аналітична довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 02.01.2020 по 31.12.2020

    На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

Протягом 2020 року до Служби надійшло 7 звернень громадян.

Характеристика звернень:

Основні питання, що порушувалися у зверненнях громадян:

090 – охорона здоров’я

Додаткові питання, що порушуються у зверненнях громадян:

- 091 питання якості лікарських засобів;

- 095 питання медичних виробів;

- 096 питання порушення ліцензійних умов;

- 097 питання роботи аптечних закладів.

За результатами розгляду звернень: 2 звернення повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» з наданням роз’яснення,                          2 – вирішено позитивно, 1 – надано роз’яснення, 2 – знаходяться в стадії розгляду.

Протягом 2020 року під час особистих прийомів заявникам надавалися роз’яснення з питань Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, отримання ліцензії на обіг прекурсорів тощо. Графік особистого прийому громадян керівництвом та структурними підрозділами в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області розміщений у приміщенні та на офіційному вебсайті Служби.

На виконання листа Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) від 22 січня 2020 року № 472-001.3/011.0/17-20 Службою опрацьовано Аналітичну довідку про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до територіальних органів Держлікслужби у 2019 році.

На виконання Рішення апаратної наради Держлікслужби про стан опрацювання звернень громадян у Держлікслужбі протягом 2019 року та I кварталу 2020 року від 07 травня 2020 року (далі – Рішення) до відома працівників Служби (під підпис) доведено Рішення та доповідь до апаратної наради; у червні звітного року з працівниками Служби проведено оперативну нараду у форматі групового чату у Viber з питання стану розгляду звернень громадян у Службі протягом 2019 року та I кварталу 2020 року, повторно акцентовано увагу відповідальних працівників на виконанні заходів, визначених в пункті 3 Рішення.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на оперативних нарадах Служби, зокрема особлива увага приділяється виконавській дисципліні.

З метою обізнаності громадян з діяльністю Служби проводиться активна просвітницька робота з засобами масової інформації. Так, 07 лютого 2020 року заступник начальника служби Надія Мазур виступила в ефірі Українського радіо на телеканалі UA: Херсон у передачі «Про це говорять». Порушені у студії питання стосувалися напрямків роботи Служби, серед них: організація роботи з розгляду звернень громадян, порядок подачі звернень та вимог до їх оформлення.   

Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

30 грудня 2020 року на оперативній нараді Служби були підведені підсумки роботи зі зверненнями громадян протягом 2020 року, акцентовано увагу на дотриманні вимог законодавства зі звернень громадян, веденні діловодства з даного напрямку роботи

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.