Положення Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області

  1. Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області (далі - Служба), створена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2016 року № 355 «Про утворення територіальних органів Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками».

Служба с територіальним органом Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі - Держлікслужба).

Служба безпосередньо підпорядковується Держлікслужбі.

Г олова Львівської обласної державної адміністрації координує діяльність Служби і сприяє їй у виконанні покладених на Службу завдань.

  1. Служба у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, наказами Держлікслужби, дорученнями Голови Держлікслужби, першого заступника та заступника Голови Держлікслужби, актами Львівської обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування тощо.
  2. Завданням Служби є реалізація повноважень Держлікслужби на території Львівської області.
  3. Служба відповідно до покладених на неї завдань:
    • Бере участь у реалізації державної політики у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів та медичних виробів.
    • Бере участь у виконанні програм діяльності Кабінету Міністрів України та державних цільових програм в межах своєї компетенції.
    • Здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства щодо:
  1. Служба з метою організації своєї діяльності:
    • Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням.
    • Забезпечує ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів.
    • Організовує планово-фінансову роботу, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення бухгалтерського обліку.
    • Організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до її компетенції, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг.
    • Забезпечує доступ до публічної інформації, що перебуває у її володінні.
    • Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
    • Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізації.
    • Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
  2. Служба має право:
    • Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань вчених і фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства.
    • Передавати до Держлікслужби матеріали перевірок, у разі наявності підстав для анулювання ліцензій.
    • Одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб.
    • Скликати паради, утворювати консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, колегії, робочі групи тощо) для сприяння здійсненню покладених на Службу завдань.
    • Користуватися інформаційними базами даних державних органів, державною системою урядового зв'язку та іншими технічними засобами.
  3. Служба під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з Львівською обласною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями па території Львівської області.
  4. Служба у межах своїх повноважень видає накази організаційно- розпорядчого характеру, приписи, розпорядження, висновки, спільні акти разом з відповідними місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, організовує та контролює їх виконання.

Акти Служби можуть бути скасовані Головою Держлікслужби повністю чи в окремій частині, у тому числі за дорученням Міністра охорони здоров'я України, а також Міністром охорони здоров'я України у разі відмови Голови Держлікслужби скасувати такий акт.

  1. Службу очолює начальник, який є одночасно Головним державним інспектором з контролю якості лікарських засобів у Львівській області, що призначається на посаду та звільняється з посади Головою Держлікслужби за погодженням з Міністром охорони здоров'я України та Головою Львівської обласної державної адміністрації.

Начальник Служби може мати заступників, які є одночасно заступниками Головного державного інспектора з контролю якості лікарських засобів у Львівській області, які призначаються на посади та звільняються з посад Головою Держлікслужби за погодженням з Міністром охорони здоров'я України.

Посадові особи Служби є державними інспекторами з контролю якості лікарських засобів, мають посвідчення встановленого Держлікслужбою зразка і зобов'язані пред'являти його при здійсненні своїх повноважень.

Законні вимоги посадових осіб Служби, які здійснюють державний ринковий нагляд, державний контроль якості та безпеки лікарських засобів та медичних виробів є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання.

  1. Начальник Служби:
    • Здійснює керівництво Службою, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності.
    • Організовує та забезпечує виконання Службою Конституції та законів України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень Голови Львівської обласної державної адміністрації, наказів Міністерства охорони здоров'я України організаційно-розпорядчого характеру, наказів та доручень Голови Держлікслужби, першого заступника та заступника Голови Держлікслужби.
    • Вносить Голові Держлікслужби пропозиції щодо пріоритетів роботи Служби і шляхів виконання покладених на неї завдань, подає на затвердження плани роботи Служби (річні, піврічні), погоджені з Головою Львівської обласної державної адміністрації.
    • Попередньо письмово погоджує рішення про визначення пріоритетів та плани роботи Служби з Головою Львівської обласної державної адміністрації, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей.
    • Звітує перед Головою Держлікслужби про виконання покладених на територіальний орган завдань та планів роботи.
    • Організовує планування роботи з персоналом.
    • Забезпечує планування службової кар’єри, планове заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі.
    • Організовує проведення конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби, забезпечує прозорість і об’єктивність таких конкурсів.
    • Забезпечує своєчасне оприлюднення та передачу центральном) органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує держави) політику у сфері державної служби, інформації про вакантні посади державно служби в Службі.
    • Забезпечує підвищення кваліфікації державних службовців Служби.
    • Здійснює контроль за дотриманням виконавської та службово дисципліни в Службі.
    • Призначає на посади та звільняє з посад керівників структурни; підрозділів, інших державних службовців та працівників Служби, присвоює п ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення т притягнення до дисциплінарної відповідальності (крім своїх заступників).
    • Порушує перед Головою Держлікслужби питання про присвоєнії рангів державних службовців своїм заступникам, а також щодо заохочення т притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.
    • Підписує накази, документи фінансового та організаційне розпорядчого характеру Служби.
    • Розподіляє обов'язки між своїми заступниками.
    • Затверджує положення про структурні підрозділи Служби і посадової інструкції працівників.
    • Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
  2. У разі відсутності начальника Служби, його повноваження здійснює заступник згідно з розподілом функціональних обов'язків, а у разі відсутності заступника - інша посадова особа згідно з наказом Служби.

Начальник Служби підзвітний та підконтрольний Голові Львівської обласної державної адміністрації.

  1. Головний державний інспектор з контролю якості лікарських засобів Львівській області, його заступники та державні інспектори з контролю якості лікарських засобів складають протоколи та розглядають справи та адміністративні правопорушення, віднесені до їх компетенції, і накладаю адміністративні штрафи, передбачені законодавством.
  2. У Службі для погодженого вирішення питань, що належать до її компетенції, обговорення найважливіших напрямів діяльності може утворюватися колегія.

Рішення колегії можуть бути реалізовані шляхом прийняття відповідного наказу Служби.

Для розгляду наукових рекомендацій та проведення фахових консультацій з основних питань діяльності у Службі можуть утворюватися інші постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.

Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, їх кількісний та персональний склад, положення про них затверджуються начальником Служби.

  1. Служба діє на підставі положення, що затверджується Головою Держлікслужби.
  2. Служба утримується за рахунок Державного бюджету України.

Структуру Служби затверджує Голова Держлікслужби за погодженням з Міністром охорони здоров'я України.

Штатний розпис та кошторис Служби затверджує Голова Держлікслужби.

Чисельність працівників Служби затверджує Голова Держлікслужби в межах граничної чисельності працівників, визначеної Кабінетом Міністрів України для територіальних органів Держлікслужби.

  1. Служба утворюється у порядку, передбаченому статтею 21 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади», як юридична особа публічного права та має самостійний баланс, рахунки в установах Казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, інші печатки та штампи, необхідні у діловодстві.
  2. Майно Служби є державною власністю і закріплене за нею на праві оперативного управління. У разі ліквідації Служби її активи передаються Держлікслужбі.
  3. Місцезнаходження Служби: вул. Кульпарківська, 131, м. Львів, 79071.


Завантажити положення про Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Львівській області