Порядок подання звернення

Звернення, оформлене відповідно до вимог законодавства, можна подати у робочі дні:

Поштою: вул. Громадянська, 25, м. Харків, 61057

Електронною поштою: dls.kh@dls.gov.ua 

Особисто (усно): під час особистого прийому: вул. Громадянська, 25, м. Харків.

 

Кожен мешканець України має право поскаржитися на якість лікарського засобу, виробу медичного призначення чи порушення дотримання ліцензійних умов в аптечному підрозділі.

Звернення в письмовій формі необхідно надіслати до територіальної служби з контролю якості за місцем проживання.

У зверненні необхідно вказати наступні дані:

Аптека

Лікарській засіб

Виріб медичного призначення

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– чітко зазначити суть звернення, із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, невідповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо;

– необхідно вказати номер, назву та адресу аптеки (аптечного пункту);

– письмове звернення має бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по- батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– вказати повну назву лікарського засобу, номер серії лікарського засобу, виробника, та додати чек за сплату;

–чітко зазначити суть звернення;

– письмове звернення має бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано медичний виріб;

– чітко зазначити суть звернення, для чого вказати повну назву товару, виробника, номер серії товару (якщо він є), та додати чек за сплату;

– письмове звернення має бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати.

Без зазначення вказаних даних звернення, згідно чинного законодавства України, вважатиметься анонімним та не розглядатиметься.