Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області у I кварталі 2021 року

       В 1 кварталі 2021 року до Служби надійшло та було опрацьовано 6 звернень громадян, що надійшли у  вигляді заяв (клопотань). За формою надходження звернення були через органи влади –6 звернень (за телефонами «гарячої лінії» (УГЛ-5; ГЛ ОДА-1) надіслані електронною поштою.

Звернення за ознаками надходження були первинні  та індивідуальні. Колективних звернень не надходило. З письмовим зверненням звертались громадяни, що за категорією відноситься: інваліди 1 та 2 групи - 2, інші – 4 та за соціальним станом відносяться: пенсіонер-4,  інші - 2;  за статтю: жіноча – 5, чоловіча – 1.

Найбільша кількість звернень зареєстрована від жителів м. Миколаїв (5).

Питання, яке порушувалось у зверненнях було:

Ситуація у сфері охорони здоров'я відображена у зверненнях громадян. Нагальним для заявників залишається питання належного обігу лікарських засобів, зокрема їх відсутність в аптечних закладах та забезпеченість заявників лікарськими засобами по Урядовій програмі на пільгових умовах.

За результатами розгляду:

Заявникам надавались роз'яснення з посиланням на офіційну інформацію Уряду та органів виконавчої влади.

У ході розгляду звернень перевірки лікувально-профілактичних та аптечних закладів не здійснювались, аналіз лікарських засобів не проводився.  

Звернення розглянуті Службою у строки, визначені Законом України «Про зверненнягромадян».

В 1 кварталі 2020 року до Служби надійшло та було опрацьовано 39 звернень громадян.

Питання, які порушувались у зверненнях були:

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень громадян з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливою ділянкою роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Миколаївській області. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів.

Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.