Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2021 року

Аналіз звернень громадян

до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2021 року

 

          На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2021 року.

          За І квартал 2021 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 4 звернення громадян: 2 заяви (50 %) та 2 (50 %) скарги.

          З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 1 звернення (25 %), від Держлікслужби - 2 звернення (50 %), від ГУ Держпродспоживслужби в Одеській області - 1 звернення (25 %).

          Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі 2021 року звернулись 4 громадян з індивідуальними зверненнями.

          За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у І кварталі звернулось 1 жінка  (25 %) та 3 (75 %) чоловіків.

          До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2021 року не надходило звернень від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

          Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

- питання якості лікарських засобів (2);

- питання порушення ліцензійних умов (2).

          Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 3 відповіді - роз'яснення; 1 звернення у стадії розгляду.