Інформація для аптечних закладів, які приймають участь у державній програмі реімбурсації «Інсуліни»

          Державне підприємство «Електронне здоров’я» повідомляє, що з 1 червня 2021 р. стартує кампанія перепідписання договорів з Національною службою здоров’я України для участі в державній програмі реімбурсації «Інсуліни». Рекомендовано заздалегідь забезпечити дотримання умов безпеки та захищеної передачі даних до електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) співробітниками вашої аптеки, якщо ваш аптечний заклад планує взяти участь у державній програмі реімбурсації «Інсуліни». Так, ДП «Електронне здоров’я» інформує, що для подальшої роботи аптечних працівників в ЕСОЗ необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) на захищеному носії. Використання КЕП є необхідним для підтвердження дій у системі, відправлення даних до центральної бази даних ЕСОЗ та обміну ними.

          Для участі в програмі реімбурсації, якщо ваш аптечний заклад уже зареєстровано в ЕСОЗ,  з’ясуйте у представників вашої інформаційної системи, чи реалізовано в медичній інформаційній системі (МІС) зміни щодо визначення, з якого носія даних виконується підписування даних у МІС та центральній базі даних — ознака «isQSCD». Після цього подбайте про закупівлю відповідних КЕП, які відповідають вимогам з технічного захисту.

          Якщо ваш аптечний заклад бажає взяти участь у програмі реімбурсації «Інсуліни», але не зареєстрований в ЕСОЗ:

  • оберіть МІС, функціонал якої відповідає вимогам участі;
  • з’ясуйте в оператора МІС можливість реалізації ознаки «isQSCD» та проведіть закупівлю необхідних КЕП, що відповідають вимогам безпеки;
  • зареєструйте заклад в ЕСОЗ;
  • укладіть договір з Національною службою здоров’я України в ЕСОЗ.

Статуси тестування функціоналу МІС для аптечних закладів: ehealth.gov.ua/aptechnym-zakladam.