АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області за період з 01.04.2021 по 30.06.2021

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Донецькій області (далі - Служба) було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за ІІ квартал 2021 року.

У ІІ кварталі 2021 року до Служби надійшло 5 звернень громадян.

За формою надходження: 

від громадян поштою – 2 (40%)

через органи влади – 3 (60%)

За ознакою надходження:

Первинне –  4 (80%)

Повторне – 1 (20%)

За видами:

Заява – 4 (80%)

Скарга -  1 (20%)

За суб’єктом:

Індивідуальне – 5 (100%)

За типом:

Пошта – 4 (80%)

Елетронна пошта - 1 (20%)

За результатами розгляду:

Відмовлено у задоволенні – 1 (20%)

Дано роз’яснення – 1 (20%)

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"- 2 (60%)

У стадії розгляду – 1 (20%)

Питання, які порушено у зверненні:

- якості лікарських засобів;

- питання порушення Ліцензійних умов;

- питання роботи аптечних закладів.

При розгляді звернення проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Служби, а також іншими організаціями та установами.

Контроль за вчасним та повним розглядом звернень з метою забезпечення вимог законодавства та якісного задоволення обґрунтованих потреб громадян є важливим етапом роботи зі зверненнями громадян у Службі. Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення.