Довідка про опрацювання запитів на інформацію, що надійшли до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками за 2017 рік

 

Протягом 2017 року в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (даліДержлікслужба) зареєстровано та опрацьовано 190 запитів. З усіх 190 запитів - 75 отримано поштою, 88 надійшло на електронну пошту, 1 отримано факсом, 2 надійшло по телефону та 24 подано особисто.

 

 

 

Кількість запитів, що надійшли до Держлікслужби за 2017 рік

по місяцям

 

Місяць

Кількість запитів

Січень

10

Лютий

16

Березень

14

Квітень

21

Травень

16

Червень

20

Липень

12

Серпень

17

Вересень

15

Жовтень

22

Листопад

13

Грудень

14

 

28 запитів надійшло, як до розпорядника інформації.

 

За категорією запитувачів запити надійшли:

·                     від громадян – 103;

·                     від юридичних осіб – 50;

·                     від об'єднань громадян – 29;

·                     від представників ЗМІ – 8.

 

 

 

За результатами розгляду запитів задоволено – 187, надіслано належним розпорядникам інформації з одночасним повідомленням про це запитувачів – 3.

 

 

Відповідно до статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розгляд та надання відповіді на запити, що надійшли до Держлікслужби протягом 2017 року, здійснено у терміни:

-                      відповідь на 185 запитів виконано у термін до 5 робочих днів;

-                      відповідь на 3 запита у зв’язку із необхідністю пошуку інформації серед значної кількості даних, надано з урахуванням продовження строку розгляду запиту до 20 робочих днів та повідомленням запитувача в письмовій формі (у п’ятиденний термін) про продовження строку.

Також слід зазначити, що відповідь на 2 запита виконано з порушенням термінів.

Найбільша кількість надійшла з м. Києва – 58 запитів (30,5%).

З не зазначеною адресою – 49 запитів (25,8%).

 

За видами запитуваної інформації запити розподілилися:

·                                   Інформація довідково-енциклопедичного характеру – 3;

·                                   Інформація про товар (роботу, послугу) – 175;

·                                   Правова інформація – 4;

·                                   Статистична інформація – 4;

·                                   Інші види інформації – 4.

Постійно проводиться робота щодо недопущення порушення виконавської дисципліни, а саме: щотижнево для відповідальних виконавців надається інформація – нагадування про запити на інформацію, термін розгляду яких збігає на поточному тижні.

Отже, забезпечення прозорості та відкритості діяльності Держлікслужби є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.