Звіт про розгляд звернень громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІІ кварталі 2021 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІІ кварталі 2021 року до Держлікcлужби надійшло 109 звернень громадян,  що на 147 менше ніж у звітному періоді порівняно з відповідним періодом 2020 року. З усіх 109 звернень – 82% (89) складають заяви, 16% (18) – скарги, 2% (2) – пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 79 (73%) звернень (з них електронною поштою – 57),  з МОЗ України – 6 звернень (5%), через органи влади – 6 (5%), від інших органів, установ, організацій – 1 (1%), 17 (16%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», на особистому прийомі – 0. Індивідуальні звернення становили 100% (109), колективні – 0. Усього до Держлікслужби звернулося 109 громадян.

Отримані звернення розподіляються за типом надходження: листи –     35 (32%), усні – 17 (16%), електронні – 57 (52%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 39% (42); жінок – 61% (67).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 10 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів м. Києва (29).

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

При розгляді звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 70 відповідей-роз'яснень; 5 – вирішено позитивно; 18 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 2 - звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян; 3 – звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян; 11 звернень - у стадії розгляду. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 3 дублетних звернення.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Отримати файл