Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області у IІІ кварталі 2021 року.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та ґрунтування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області було проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за період з 01.07.2021року по 30.09.2021 року.

У   третьому кварталі 2021 року  до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області (далі – Служба) надійшло та було опрацьовано 5 звернень громадян, безпосередньо до Служби надійшло 1 звернення, та 4 звернення було направлено Держліклужбою для розгляду по суті у межах повноважень. Усі звернення громадян зареєстровані як скарги.

Всі звернення, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Дніпропетровській області, були уважно розглянуті, проведено розслідування щодо фактів викладених у зверненнях та надано обґрунтовані відповіді і роз’яснення в межах компетенції,  в строки, що відповідають діючому законодавству України.

Порівняльна характеристика звернень громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками  у Дніпропетровській області у третьому кварталі 2020 року та у третьому кварталі 2021 року з урахуванням звернень, які надійшли від Держліклужби для розгляду по суті у межах повноважень .

Сатистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах та скаргах.

Насамперед це:

- щодо якості лікарських засобів;

- щодо обігу лікарських засобів.

Кількість звернень, які надійшли від громадян у третьому кварталі 2021 року, порівняно з третім кварталом 2020 року однакова. Зважаючи на період карантину, пов’язаного із запобіганням поширенню на території України коронавірусу СОVID-19 змінюються форми звернення громадян, а саме: громадяни звертаються в телефонному режимі, використовуючи різні телефонні «Гарячі лінії».

При розгляді звернень проводиться активна співпраця з Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, правоохоронним органами, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Постійно проводиться робота, спрямована на дотримання термінів розгляду звернень громадян, надання обґрунтованих відповідей на звернення, на належне виконання резолюцій керівництва, перевіряється стан опрацювання виконавцями контрольних документів. Стан роботи із зверненнями громадян щокварталу розглядається на оперативних нарадах керівництвом з працівниками служби.