Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за ІV квартал 2021 року

За ІV квартал 2021 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 16 звернень від громадян. 

І. Характеристика звернень

 За формою надходжень звернень:

через органи влади – 16

За ознакою надходження:

первинне – 13

повторне - 3

За видами:

скарга – 16

За статевим розподілом авторів звернень:

чоловіча – 9

жіноча - 5

За суб’єктом:

індивідуальні – 16

 За типом:

електронне – 16

За категоріями авторів звернення:

особа з інвалідністю II групи - 1

інші категорії - 15

За соціальним станом  авторів  звернення:

інші – 16

За результатами розгляду:

вирішено позитивно – 15

відмовлено у задоволенні - 1

 

 

ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:

питання якості лікарських засобів – 15

питання роботи аптечних закладів - 1

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.

Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.