Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області за 2021 рік

За 2021 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області надійшло 17 звернень від громадян.


І. Характеристика звернень
За формою надходжень звернень:
через органи влади – 17
За ознакою надходження:
первинне – 14
повторне - 3
За видами:
скарга – 17
За статевим розподілом авторів звернень:
чоловіча – 12
жіноча - 5
За суб’єктом:
індивідуальні – 17
За типом:
лист – 1
електронне – 16
За категоріями авторів звернення:
особа з інвалідністю II групи - 1
інші категорії - 16
За соціальним станом авторів звернення:
пенсіонер – 1
інші – 16

За результатами розгляду:
вирішено позитивно – 15
відмовлено у задоволенні - 1 звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 1
ІІ. Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян:
питання якості лікарських засобів – 16
питання роботи аптечних закладів - 1
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області.
Таким чином, одним з основних завдань Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Вінницькій області залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.