Порядок дій посадових осіб Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Луганській області у разі визнання працівників винними у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державної служби з лікарських засобів

та контролю за наркотиками у Луганській області

                                                                                    «01» червня 2021 року №130

 

 

ПОРЯДОК ДІЙ 

посадових осіб Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Луганській області у разі визнання працівників винними у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

 

  1. Загальні положення
    • Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Луганській області (далі-Служба) у разі визнання державних службовців винними у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.              
    • Цей порядок розроблено з урахуванням вимог:

 

  1. Підстави для звільнення та порушення дисциплінарного провадження щодо державних службовців Служби
    • Державні службовці підлягають притягненню до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, або порушення, пов’язаного з корупцією, на підставі частини другої, пунктів 3, 4 частини першої, частини другої статті 84 Закону України «Про державну службу». Залежно від судового рішення,  згідно з яким державного службовця визнано винним у вчиненні корупційного правопорушення, або порушення, пов’язаного з корупцією, він може бути звільнений з державної служби, або притягнутий до дисциплінарної відповідальності. Зокрема, на виконання пунктів 3, 4 частини першої, частини другої статті 84 Закону України «Про державну службу» державний службовець підлягає звільненню з державної служби у разі набрання законної сили:

Водночас особа, яка вчинила корупційне правопорушення або правопорушення, пов’язане з корупцією, однак судом не застосовано до неї покарання або не накладено на неї стягнення у виді позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, пов’язаними з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (або такою, що прирівнюється до цієї діяльності), підлягає притягненню до дисциплінарної відповідальності на підставі частини другої статті 65-1 Закону України «Про запобігання корупції».

 

  1. Порядок дій органу влади після отримання рішення суду
    • У випадку набрання законної сили рішенням суду щодо притягнення державного службовця до адміністративної чи кримінальної відповідальності, які є підставою для припинення державної служби, суб’єкт призначення звільняє державного службовця у триденний строк з дня настання або встановлення відповідного факту на виконання частини другої статті 84 Закону України «Про державну службу».

Після отримання Службою одного з рішень суду, що є підставою для порушення дисциплінарного провадження щодо державного службовця, розпочинається процедура притягнення його до дисциплінарної відповідальності.

Після отримання відповідної інформації з метою забезпечення строків притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності дисциплінарне провадження щодо такого працівника слід порушувати невідкладно.

Якщо Служба вперше дізналась про вчинення державним службовцем такого правопорушення з рішення суду, то моментом виявлення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення є день отримання відповідного судового рішення.

 

  1. Наслідки непритягнення державних службовців  до дисциплінарної відповідальності
    • У разі, якщо Служба не застосувала вимоги щодо дисциплінарної відповідальності на підставі частини другої статті 65 Закону України «Про запобігання корупції», Національне агентство ініціює питання про виконання цієї норми та відповідальність особи, яка була зобов’язана розпочати дисциплінарне провадження.

Національне агентство вносить припис щодо усунення порушень законодавства, проведення службового розслідування, притягнення винної особи до встановленої законом відповідальності згідно з частиною другою статті 12 Закону України «Про запобігання корупції».

За приписом Національного агентства державний орган проводить службове розслідування на виконання частини третьої статті 65-1 Закону України «Про запобігання корупції». Відповідна процедура регламентована Порядком проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та осіб, які для цілей Закону України «Про запобігання корупції» прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 року № 950.

 

[1] Перелік корупційних злочинів визначено у примітці статті 45 Кримінального кодексу України