Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держлікслужби у ІV кварталі 2017 року

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

У ІV кварталі 2017 року до Держлікcлужби надійшло 224 звернення громадян. При цьому надійшло 179 (80%) письмових звернень, 28 (12%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 17 (8%) громадян прийнято на особистому прийомі. З усіх 224 звернень – 62% (140) складають заяви, 36% (81) – скарги, 1% (3) - пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 78 (35%) звернень (з них електронною поштою – 19), АПУ – 34 звернення (15%), з КМУ – 32 звернення (14%), з МОЗ України – 21 звернення (9%), через органи влади – 42 (19%), на особистому прийомі – 17 (8%). Індивідуальні звернення становили 99% (223), колективні – 1% (1). Усього до Держлікслужби звернулося 229 громадян.

За типом надходження звернення, що надійшли, є листами - 179 (84%), 45 – усні (16%).

За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби  зверталося: чоловіків – 53% (121); жінок – 45% (103); звернення, стать яких не визначено – 2% (5).

Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:

-          інвалід 1 групи  – 1;

-          інвалід 2 групи   2;

-          ветеран праці – 1;

-          дитина війни – 4;

-          учасник бойових дій – 1;

-          учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1.

До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 30 пенсіонерів.

Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів 
Дніпропетровської області (126).

 

Звернення громадян по областям, що надійшли 
до Держлікслужби у І
V кварталі 2017 року

Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:

-          якість лікарських засобів (19);

-          робота аптек (9);

-          забезпечення ліками та виробами медичного призначення (7);

-          питання порушення ліцензійних умов в аптечних закладах  (128);

-          якість виробів медичного призначення (8);

-          щодо реєстрації виробів медичного призначення та медичного обладнання -  (1);

-          ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (1);

-          забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод  громадян (7);

-          діяльність центральних органів виконавчої влади – 1;

-          фінансова, податкова, митна політика – 1;

-          праця і зарплата (16);

-          охорона здоров'я (20);

-          інші (6).

 

При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, територіальними органами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.

Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 84 відповіді-роз'яснення; 133 звернення було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 1 звернення – вирішено позитивно; 1 звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»; 5 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 2 дублетних звернення.

Особистий прийом громадян керівництвом Держлікслужби та  посадовими особами структурних підрозділів проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному веб–сайті Держлікслужби.

Протягом звітного періоду Головою Держлікслужби на особистому прийомі було прийнято 16 громадян, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань. У працівників структурних підрозділів на особистому прийомі побував 1 громадянин.

Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.