Звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до
Держлікслужби у ІІІ кварталі 2016 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Держлікслужбі проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
У ІІІ кварталі 2016 року до Держліклужби надійшло
57 звернень громадян. При цьому надійшло 28 (49%) письмових звернень, 29 (51%) звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр». З усіх 57 звернень – 84% (48) складають заяви, 11% (6) – скарги, 5% (3) - пропозиції. З них безпосередньо (від громадян поштою) надійшло 19 (33%) звернень (з них електронною поштою – 8), з КМУ – 23 звернення (40%), з МОЗ України – 13 звернень (23%), з інших організацій та установ – 2 звернення (4%). Індивідуальні звернення становили 100% (57). Усього до Держлікслужби звернулося 57 громадян.
За типом надходження звернення, що надійшли, є листами - 28 (49%), 29 – усні (51%).
За статевим розподілом авторів звернень, до Держлікслужби зверталося: чоловіків – 35% (20); жінок – 61% (35); звернення, стать яких не визначено – 7% (4).
Залишається достатньо високою активність громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Зі зверненнями зверталися наступні категорії громадян, що потребують соціального захисту і підтримки:
- інвалід 1 групи – 1;
- інвалід 2 групи – 1;
- інвалід 3 групи – 1;
- інвалід праці – 1;
- ветеран праці - 2
- дитина війни – 1.
До Держлікслужби протягом звітного періоду звернулося 7 пенсіонерів.
Найбільшу кількість звернень зареєстровано від жителів
м. Києва (16).
Звернення громадян по областям, що надійшли
до Держлікслужби у ІІІ кварталі 2016 року
Основними питаннями, що порушувалися у зверненнях, надісланих до Держлікслужби, залишаються наступні:
- якість лікарських засобів (13);
- робота аптек (8);
- забезпечення ліками та виробами медичного призначення (5);
- ціна на лікарські засоби та вироби медичного призначення (1);
- порушення ліцензійних умов аптечними закладами (2);
- реєстрація виробів медичного призначення та медичного обладнання (1);
- реклама лікарських засобів та виробів медичного призначення (1);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація свобод громадян (1);
- діяльність Верховної Ради, Президента України та Кабінету Міністрів України (1);
- праця і зарплата (1);
- охорона здоров'я (1);
- інші (22).
При розгляді письмових звернень проводиться активна співпраця між структурними підрозділами Держлікслужби, а також іншими організаціями та установами.
Усі звернення громадян розглянуті Держлікслужбою у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян», а саме: надано 41 відповідь-роз'яснення, 10 звернень було надіслано на розгляд за належністю іншим установам; 6 звернень знаходиться у стадії вирішення. Крім того, за звітний період до Держлікслужби надійшло 1 дублетне звернення.
Таким чином, одним з основних завдань Держлікслужби залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.