Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2018 року

Опубліковано 05.02.2019 о 17:21

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року № 10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2018 рік.

 

За 2018 рік до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 18 звернень громадян: 15 заяв (83,3%) та 3 (16,7%) скарги.

З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 12 звернень (66,6%), поштою – 3 звернення (16,7%), від Держлікслужби – 2 звернення (11,1%), Головного територіального управління юстиції в Одеській області – 1 звернення (5,6%).

Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у 2018 році звернулись 17 громадян з індивідуальними зверненнями та 11 громадян з колективним зверненням.

За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у 2018 році звернулось 16 жінок  (%) та 12 (%) чоловіків.

До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за 2018 рік надійшло 1 звернення  від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.

Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:

– питання якості лікарських засобів (11);

– питання праці і заробітної плати (1);

– питання порушення ліцензійних умов (2).

– питання обігу лікарських засобів (2);

– питання обігу лікарських засобів (2).

 

Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 14 відповідей – роз’яснень; 2 звернення передано за належністю та 2 звернення станом на 01.01.2019 року були у стані розгляду.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Наступна

Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за І квартал 2019 року