Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.04.2019 по 27.06.2019

Опубліковано 02.07.2019 о 15:16

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За II квартал 2019 року до Служби надійшло 2 звернення громадян, що відповідає кількості звернень відповідного звітного періоду 2018 року.

Характеристика звернень:

  • за формою надходження – від інших органів, установ, організацій – 1 (50%), поштою – 1 (50%)
  • за ознакою надходження – первинне
  • за видом – заява – 1 (50%), скарга – 1 (50%)
  • за статтю авторів звернень– жіноча (1), чоловіча (1)
  • за суб’єктом – індивідуальне
  • за типом – лист
  • за категоріями авторів звернень – інші категорії
  • за соціальним станом авторів звернень – інші.

Основні питання, що порушувалися у зверненнях:

– питання роботи аптечних закладів;

– питання порушення ліцензійних умов.

Звернення громадян знаходяться у стадії розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті Держлікслужби в розділі територіального органу.

Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку

Попередня

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 02.01.2019 по 29.03.2019

Наступна

Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за період з 01.07.2019 по 30.09.2019