Довідка про опрацювання запитів на інформацію,
що надійшли до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками у І кварталі 2024 року
Протягом І кварталу 2024 року в Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) зареєстровано та опрацьовано 64 запити на інформацію, що на 17 запитів менше ніж у відповідному періоді 2023 року (у І кварталі 2023 року було зареєстровано та опрацьовано 81 запит на інформацію). Надійшло вперше 57 запитів, що становить 89% від всіх запитів, повторно – 7 (11%) запитів.
На електронну пошту надійшло 56 запитів на інформацію (87%) (в тому числі: 4 запити – з Секретаріату Кабінету Міністрів України; 3 запити – з Міністерства охорони здоров`я України; 1 запит – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у м. Києві), поштою надійшло 8 запитів (13%).
Кількість запитів, що надійшли до Держлікслужби як до розпорядника інформації – 8, з них: 4 запити – з Секретаріату Кабінету Міністрів України; 3 запити – з Міністерства охорони здоров`я України; 1 запит – з Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у м. Києві.
За категорією запитувачів запити надійшли:
- від громадян – 24;
- від юридичних осіб – 35;
- від представників засобів масової інформації (ЗМІ) – 2;
- від представників об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 3.
Найбільша кількість запитів надійшла до Управління державного регулювання та контролю у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів – 21 запит,
- Управління оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами – 21 запит,
- Департамент контролю якості лікарських засобів та крові – 5 запитів,
- Відділ державного ринкового нагляду за обігом медичних виробів – 8 запитів,
- Відділ з управління персоналом – 6 запитів,
- Відділ бухгалтерського обліку та планування – 2 запити,
- Відділ адміністрування баз даних – 1 запит.
Найчастіші питання які були задані у запитах, стосувалися:
- надання Витягу з Ліцензійного реєстру - 29 запитів;
- надання інформації стосовно медичних виробів – 8 запитів.
РОЗПОДІЛ
звернень за адміністративно-територіальними одиницями України
№ з/п |
Адміністративно-територіальні одиниці України |
Кількість звернень |
1 |
Автономна Республіка Крим |
0 |
2 |
Вінницька область |
3 |
3 |
Волинська область |
0 |
4 |
Дніпропетровська область |
5 |
5 |
Донецька область |
0 |
6 |
Житомирська область |
0 |
7 |
Закарпатська область |
1 |
8 |
Запорізька область |
4 |
9 |
Івано-Франківська область |
3 |
10 |
Київська область |
1 |
11 |
Кіровоградська область |
0 |
12 |
Луганська область |
0 |
13 |
Львівська область |
2 |
14 |
Миколаївська область |
0 |
15 |
Одеська область |
0 |
16 |
Полтавська область |
0 |
17 |
Рівненська область |
2 |
18 |
Сумська область |
0 |
19 |
Тернопільська область |
2 |
20 |
Харківська область |
1 |
21 |
Херсонська область |
0 |
22 |
Хмельницька область |
0 |
23 |
Черкаська область |
2 |
24 |
Чернівецька область |
4 |
25 |
Чернігівська область |
1 |
26 |
м. Київ |
15 |
27 |
м. Севастополь |
0 |
|
Адреса не зазначена |
18 |
|
З-за кордону |
0 |
|
Всього |
64 |
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва – 15 запитів (23 %) та без зазначення адреси – 18 запитів (28 %).
За видами запитуваної інформації запити поділяються:
- Інформація про фізичну особу – 1;
- Інформація про товар (роботу, послугу) – 45;
- Науково-технічна інформація – 1;
- Податкова інформація – 2;
- Правова інформація – 1;
- Статистична інформація – 3;
- Інші види інформації – 11.
Запити на інформацію розглядаються та виконуються у встановлений законодавством термін, у тому числі:
- задоволено – 64 запити.
Для надання відповідей на запити запитувачам інформації Держлікслужба
використовувала такі канали комунікації (зв’язку):
Канали комунікації (зв’язку): |
І квартал 2024 |
|
отримано |
Надано відповідь |
|
Електронна пошта |
56 |
57 |
Пошта |
8 |
16 |
Засоби телефонного зв’язку |
0 |
1 |
Факс |
0 |
0 |
Інші |
0 |
0 |
РАЗОМ |
64 |
74 |
На прохання десяти запитувачів інформації відповіді надіслані їм через
поштовий зв’язок Укрпошти, а також продубльовані на зазначені електронні пошти та засоби телефонного зв’язку.
Постійно проводиться робота щодо недопущення порушення виконавської дисципліни, а саме: щотижнево для відповідальних виконавців надається інформація – нагадування про запити на інформацію, термін розгляду яких збігає на поточному тижні.
Отже, Держлікслужба і надалі здійснюватиме роботу щодо забезпечення доступу фізичних та юридичних осіб до публічної інформації відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».