Актуальні питання

Опубліковано 10.02.2022 о 15:40

У період дії карантинних обмежень яким чином краще звернутися до Служби?

Найбільш зручними та безпечними способами звернення у зазначений період є:

  • письмове звернення, яке громадяни можуть надіслати поштою за адресою: вул. Богородицька, 24, м. Херсон, 73000;
  • усне звернення у телефонному режимі (тел. (0552) 46 75 61; (0552) 467560).
  • надсилання звернення електронною поштою:ks@dls.gov.ua.

Форму електронного звернення громадян можна переглянути та завантажити в підрозділі “Порядок подання звернення громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотикамиу Херсонській області”. 

Як отримати інформацію про розгляд поданого до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області звернення?

Контактний телефон: (0552) 46 75 61

Щодо відсутності у продажі медичних масок  та лікарських засобів, необхідних для лікування та профілактики вірусних захворювань, в аптечних закладах області

Контроль за забезпеченням аптечних закладів лікарськими засобами та медичними виробами не відноситься до повноважень Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області.

Для уточнення наявності лікарських засобів та медичних виробів в аптечних закладах Херсонської області рекомендовано звертатися за телефонами довідок аптечних закладів.

Вимоги до рівня освіти та кваліфікаційні вимоги до осіб, які безпосередньо здійснюють виробництво (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки, роздрібну торгівлю лікарськими засобами

Відповідно до п. 181 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929, “Особи, які безпосередньо здійснюють виробництво (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки, роздрібну торгівлю лікарськими засобами, повинні мати документ про вищу освіту не нижче початкового рівня (короткого циклу) вищої освіти за спеціальністю “Фармація, промислова фармація”.

Фахівці з вищою освітою другого (магістерського) рівня за спеціальністю “Фармація, промислова фармація” повинні мати сертифікат провізора-спеціаліста, виданий закладом післядипломної освіти, або посвідчення про присвоєння (підтвердження) відповідної кваліфікаційної категорії.

Відпуск лікарських засобів можуть здійснювати фармацевти, провізори, що мають відповідну освіту за спеціальністю “Фармація, промислова фармація”, з дотриманням вимог законодавства.

Особи, які безпосередньо здійснюють виробництво (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки, роздрібну торгівлю лікарськими засобами повинні підвищувати кваліфікацію у порядку, встановленому законодавством.

У який термін має бути розглянуте звернення?

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядають і вирішують у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку