Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за ІІІ квартал 2018 року
Опубліковано 09.10.2018 о 13:17На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
За III квартал 2018 року до Служби надійшло 1 звернення громадянина. Характеристика звернення:
- за формою надходження – електронною поштою
- за ознакою надходження – первинне
- за видом – заява
- за статтю авторів звернень– жіноча
- за суб’єктом – індивідуальне
- за типом – електронне
- за категоріями авторів звернень – інші категорії
- за соціальним станом авторів звернень – інші.
Основне питання, що порушувалося у зверненні – питання якості лікарського засобу.
Звернення громадянки розглянуто Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». За результатами розгляду – вирішено позитивно. Звернення громадянина, яке надійшло в II кварталі розглянуто позитивно після проведення позапланової перевірки суб’єкта господарювання після її погодження з Держлікслужбою на початку липня 2018 року.
Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація щодо особистого прийому розміщена у приміщенні та на офіційному веб-сайті територіального органу.
Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.
Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.
На виконання наказу Держлікслужби від 29.03.2018 № 01-Адм підготовлено звіт про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Служби, за період з 02 липня 2018 року по 28 вересня 2018 року.