Аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області за І квартал 2018 року

Опубліковано 05.04.2018 о 14:27

 На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Херсонській області (далі – Служба) проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.

За І квартал 2018 року до Служби надійшло 1 звернення громадян. Характеристика звернення:

  • за формою надходження – на особистому прийомі
  • за ознакою надходження – первинне
  • за видом – заява
  • за статтю – жіноча
  • за суб’єктом – індивідуальне
  • за типом – лист
  • за соціальним станом авторів звернень – інші.

 

Основне питання, що порушувалося у зверненні – питання якості лікарських засобів.

При розгляді звернення проводилася співпраця між структурними підрозділами Служби.

Звернення громадянки розглянуто Службою всебічно та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян». За результатами розгляду – вирішено позитивно.

 

 

Особистий прийом громадян керівництвом Служби проводиться згідно із затвердженим графіком. Інформація розміщена у приміщенні та на офіційному суб-сайті територіального органу.

Протягом звітного періоду керівництвом Служби на особистому прийомі було прийнято 4 громадянина, яким було надано консультації та роз’яснення з різних питань.

На оперативній нараді Служби  розглянуто питання роботи із зверненнями громадян протягом 2017 року. Через засоби масової інформації прозвітовано громадськості про роботу Служби із зверненнями громадян протягом 2017 року.

Одним з основних завдань Служби й надалі залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина, які є головними основами демократичної, соціально-правової держави.

Протягом звітного періоду випадків неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами щодо розгляду звернень громадян не було.

При підготовці Аналітичної довідки враховано наказ Держлікслужби від 03.03.2018 № 216 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку