Порядок подання звернення
Опубліковано 26.07.2018 о 17:36Кожний житель України має право поскаржитися на якість лікарського засобу, виробу медичного призначення чи порушення дотримання ліцензійних умов в аптечному підрозділі.
Скаргу у письмовій формі необхідно надіслати до територіального органу Держаавної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками за місцем проживання чи до центрального апарату Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками
В скарзі необхідно вказати наступні дані:
Аптека | Лікарській засіб | Виріб медичного призначення |
– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника; – місце проживання громадянина; – назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб; – чітко вказати сутність скарги із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту, відпуск у аптечному кіоску, порушення), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, не відповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо; – необхідно вказати номер, назву та адресу аптеки (аптечного пункту, аптечного кіоску); – письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати. – повні ім’я, прізвище та по- батькові скаржника; – місце проживання громадянина; – назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб; – вказати повну назву лікарського засобу, номер серії лікарського засобу, виробника, та додати чек за сплату; –чітко вказати сутність скарги; – письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати. |
– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника; – місце проживання громадянина; – назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб; – чітко вказати сутність скарги із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту, відпуск у аптечному кіоску, порушення), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, не відповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо; – необхідно вказати номер, назву та адресу аптеки (аптечного пункту, аптечного кіоску); – письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати. |
– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника; – місце проживання громадянина; – назва суб’єкта господарювання в якого придбано медичний виріб; – чітко вказати сутність скарги, для чого вказати повну назву товару, виробника, номер серії товару (якщо він є), та додати чек за сплату; – письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати. |
Без зазначення вказаних даних заява, згідно чинного законодавства України, вважатиметься анонімною та не розглядатиметься.