Порядок подання звернення

Опубліковано 26.07.2018 о 17:36

Кожний житель України має право поскаржитися на якість лікарського засобу, виробу медичного призначення  чи порушення дотримання ліцензійних умов в аптечному підрозділі.

Скаргу у письмовій формі необхідно надіслати до територіального органу Держаавної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками за місцем проживання чи до центрального апарату Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками

 В скарзі необхідно вказати наступні дані:

Аптека Лікарській засіб Виріб медичного призначення

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– чітко вказати сутність скарги із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту, відпуск у аптечному кіоску, порушення), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, не відповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо;

– необхідно вказати номер, назву та адресу аптеки (аптечного пункту, аптечного кіоску);

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по- батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– вказати повну назву лікарського засобу, номер серії лікарського засобу, виробника, та додати чек за сплату;

–чітко вказати сутність скарги;

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– чітко вказати сутність скарги із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту, відпуск у аптечному кіоску, порушення), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, не відповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо;

– необхідно вказати номер, назву та адресу аптеки (аптечного пункту, аптечного кіоску);

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано медичний виріб;

– чітко вказати сутність скарги, для чого вказати повну назву товару, виробника, номер серії товару (якщо він є), та додати чек за сплату;

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

 

Без зазначення вказаних даних заява, згідно чинного законодавства України, вважатиметься анонімною та не розглядатиметься.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку