Відділ адміністрування баз даних

Опубліковано 14.08.2024 о 16:48
ДЛС Функції струтурних підрозділів

ФУНКЦІЇ

    1. Забезпечення належного функціонування інформаційно-комунікаційної інфраструктури та інформаційно-комунікаційних систем Держлікслужби, підтримка належного функціонування баз даних, проектування, розроблення і модернізація, а також експлуатація, обслуговування, підтримка працездатності систем захисту, контролю за станом захищеності інформації в цих системах.

    2. Запобігання кіберінцидентам, виявлення кібератак та захист від них, ліквідація їх наслідків, відновлення сталості і надійності функціонування комунікаційних, технологічних систем, участь у розслідуванні кіберінцидентів та кібератак. Здійснення організаційних, правових, інженерно-технічних заходів щодо забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та безпеки інформаційних технологій в Держлікслужбі. Керування (адміністрування) системами, що забезпечують організаційний та інженерно-технічний захист інформації в Держлікслужбі, здійснення контролю за їх функціонуванням.

    3. Організація та забезпечення надання в установленому порядку працівникам Держлікслужби, її територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління прав доступу до інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем Держлікслужби.

    4. Розробка та надання рекомендацій, в тому числі інструкцій та методичних рекомендацій, СОПів, пропозицій стосовно ефективного використання інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем Держлікслужби, пропозицій стосовно їх вдосконалення та впровадження нових інформаційно-комунікаційних проєктів та продуктів. Розробка політик захисту інформації Держлікслужби.

    5. Організація та забезпечення інформаційної взаємодії Держлікслужби із зовнішніми інформаційними системами, в тому числі з державними системами захисту інформації.

    6. Організація та забезпечення співпраці з українськими та міжнародними організаціями у сфері інформатизації діяльності Держлікслужби та інформаційної взаємодії.

    7. Взаємодія з керівником Сектору управління системою якості або Уповноваженою особою з якості, у разі призначення такої, з питань виконання вимог системи управління якістю Держлікслужби. Забезпечення функціонування визначених процесів системи управління якістю Держлікслужби та постійне поліпшення їх результативності.

    8. Виконання інших доручень керівництва Держлікслужби, з питань, що належать до компетенції Відділу. Виконання інших обов’язків, які необхідні для реалізації завдань покладених на Відділ.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку