Інформація про Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Закарпатській області
Опубліковано 26.07.2018 о 17:36Контакти:
E–mail: dls.uz@dls.gov.ua
тел./факс: +380 (312) 61-58-91 (приймальня)
Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів
Основними завданнями відділу є:
забезпечення контролю якості та безпеки лікарських засобів у тому числі тих, що містять підконтрольні речовини, медичних виробів на всіх етапах обігу.
Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- Здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства щодо:
– якості та безпеки лікарських засобів, у тому числі медичних імунобіологічних препаратів (далі – лікарські засоби) на всіх етапах обігу, медичної техніки і виробів медичного призначення на (далі – медичні вироби);
– порядку відпуску лікарських засобів;
– якості та безпеки медичних виробів;
– обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів:
– виконання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
- Здійснює, державний ринковий нагляд в сферах медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, які імплантують, зокрема:
– приймає рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, здійснює контроль стану виконання суб’єктами господарювання цих рішень;
– вживає заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні встановлених законодавством вимог (складає протоколи та приймає рішення про накладення штрафів);
– узагальнює результати здійснення державного ринкового нагляду, аналізу причини виявлених порушень;
- Бере участь у реалізації державної політики у сферах контролю якості та безпеки лікарських засобів, медичних виробів, та обігу наркотичних засобів психотропних речовин і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу.
- Узагальнює результати перевірок стану виконання суб’єктами господарської діяльності на території Закарпатської області нормативно-правових документів з питань забезпечення якості лікарських засобів, аналізує причині порушення вимог стандартів, технічних умов, фармакопейних статей технологічних регламентів, норм, правил, вживає заходів до їх усунення.
- Надає Держлікслужбі повідомлення про виявлені порушення і вжиті заходи, матеріали перевірок та копії приписів (розпоряджень) суб’єктам господарювання, іншу інформацію з виконання покладених на Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Закарпатській області завдань.
- Передає у встановленому законодавством порядку матеріали перевірок, за результатами яких виявлені ознаки злочину, правоохоронним органам.
- Здійснює контроль за виконанням правил утилізації та знищення лікарських засобів.
- Здійснює контроль за дотриманням суб’єктами господарювання порядку знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
- Здійснює в установленому порядку відбір зразків лікарських засобів для проведення їх лабораторного аналізу.
- Організовує в межах своїх повноважень розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладає адміністративні стягнення.
- Здійснює перевірку суб’єктів господарювання з метою встановлення їх фактичної наявності за адресою місця провадження діяльності, наявності матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу, умов щодо контролю за якістю лікарських засобів, що вироблятимуться відповідно до встановленого порядку.
- Здійснює діяльність, пов’язану зі зберіганням, перевезенням, наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів для проведення лабораторного контролю якості лікарських засобів.
- Здійснює державний контроль якості лікарських засобів при ввезенні на територію Закарпатської області.
- Здійснює в межах компетенції аналітичну обробку інформації у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів та протидії їх незаконного розповсюдження.
- Готує інформаційно-аналітичні документи до Держлікслужби щодо:
– тенденцій розвитку ситуації у сфері протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, пропозиції щодо адекватної протидії поширенню наркоманії та наркозалежності;
– додержання Україною вимог конвенцій ООН та міжнародних договорів з питань обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
– стану і проблемних питань контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та протидії їх незаконного розповсюдження;
– узагальнених даних про джерела та способи витоку в незаконний обіг наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, появу нових психоактивних речовин і компонентів для їх виготовлення.
- Вживає заходів щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
- Проводить постійний моніторинг ситуації, пов’язаної з:
– процесами поширення незаконного вживання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території Закарпатської області:
– діяльністю правоохоронних органів щодо протидії наркозлочинності та відмиванню коштів, отриманих від незаконних операцій з наркотичними засобами, психотропними речовинами і прекурсорами;
– заходами, спрямованими на зниження рівня немедичного вживання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, функціонуванням системи профілактики, лікування та медико-соціальної реабілітації хворих на наркоманію;
– легальним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів
- Виявляє умови та причини, що призводять до порушень у сфер легального обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, а також незаконного їх обігу, забезпечує в межах повноважень заходи щодо їх усунення.
- Отримує, аналізує та узагальнює інформацію про стан справ у сфері об наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів та проти їх незаконному-обігу; у сфері протидії наркозлочинності, забезпечує збирання узагальнення інформації про джерела і шляхи надходження в незаконний наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, зокрема шлях моніторингу ситуації.
- Здійснює прогнозування розвитку ситуації у сфері протидії незаконно обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
- Здійснює інші повноваження, визначені законодавством України.
Головний спеціаліст-юрисконсульт
Основним завданням головного спеціаліста-юрисконсульта є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та беззастережне виконання вимог актів законодавства, інших нормативно-правових документів працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов`язків.
В межах наданих повноважень головний спеціаліст-юрисконсульт:
– організовує і бере участь у розробленні документів правового характеру та забезпеченні реалізації державної правової політики у сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів, медичних виробів та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, правильного застосування законодавства в Службі;
– перевіряє на відповідність законодавству проектів наказів та інших актів, що подаються на підпис керівника Служби, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників (уповноважених осіб) заінтересованих структурних підрозділів;
– здійснює і веде претензійно-позовну роботу, представляє у встановленому законодавством порядку інтереси Служби в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів; дає правову оцінку претензіям, що пред`явлені у зв`язку з порушенням майнових прав і законних інтересів;
– аналізує разом із заінтересованими структурними підрозділами (уповноваженими особами) результати господарської діяльності Служби, вивчає умови і причини виникнення непродуктивних витрат, порушення договірних зобов’язань, а також стан дебіторської та кредиторської заборгованості;
– бере участь в опрацюванні і аналізі матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результатів позовної роботи, а також матеріалів, отриманих за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій, даних статистичної звітності, готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень, бере участь в організації роботи з відшкодування збитків;
– подає пропозиції керівнику Служби про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяна шкода;
– інформує керівника Служби про необхідність вжиття заходів для внесення змін до наказів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування.
– бере участь у роботі, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Служби, а також погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження (візи) керівників (уповноважених осіб) заінтересованих структурних підрозділів Служби;
– сприяє правильному застосуванню актів законодавства про працю;
– подає пропозиції на розгляд керівнику Служби щодо поліпшення правової роботи, усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності Служби, вжиття заходів до впровадження новітніх форм і методів діяльності.
– приймає участь у розгляді звернень громадян, юридичних осіб, звернень і запитів народних депутатів України та наданні відповідей на них.
– приймає участь у розробці планів роботи Служби.
– бере участь у підготовці заходів щодо зміцненні трудової дисципліни, забезпеченні охорони праці;
– виконує інші функції, визначені чинним законодавством та посадовою інструкцією.
Головний спеціаліст з питань персоналу
Головний спеціаліст з питань персоналу забезпечує:
– реалiзацiю державної полiтики з питань управління персоналом у сферi державної служби та з питань кадрової роботи;
– забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;
– здiйснення аналiтичної та органiзацiйної роботи з кадрового менеджменту;
– задоволення потреби в квалiфiкованих кадрах та їх ефективне використання;
– прогнозування розвитку персоналу, заохочення працiвникiв до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;
– документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
Сектор бухгалтерського обліку та економіки
Основними завданнями сектору бухгалтерського обліку та економіки є:
1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Закарпатській області та складання звітності;
2) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
3) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
4) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
5) запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
Сектор бухгалтерського обліку та економіки відповідно до покладених на нього завдань:
1) веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
2) складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством;
3) здійснює поточний контроль за:
– дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби України та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;
– правильністю зарахування та використання власних надходжень бюджетної установи;
4) своєчасно подає звітність;
5) своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів;
6) забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
– використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
– інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;
7) проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства;
8) забезпечує:
– дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
– достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;
– повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
– зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;
– користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;
– відповідні структурні підрозділи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Закарпатській області даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складення економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;
9) бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
10) здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
Лабораторія з контролю якості лікарських засобів та медичної продукції
Головним завданням лабораторії є здійснення, згідно чинного законодавства України, аналізу якості вітчизняних та імпортних лікарських засобів (крім радіофармацевтичних препаратів, препаратів крові), що реалізуються підприємствами, організаціями та установами незалежно від їх підпорядкування і форм власності.
Лабораторія відповідно до покладених на неї завдань:
- Проводить роботи з аналізу якості лікарських засобів в системі державного контролю відповідно до галузі атестації.
- Проводить контроль якості лікарських засобів, що надходять на фармацевтичний ринок Закарпатської області в межах своєї компетенції та затвердженої галузі атестації.
- Проводить аналіз якості лікарських засобів за зверненнями та скаргами щодо їх якості від населення, установ, організацій, правоохоронних органів.
- Веде звітно-облікову документацію згідно встановленого в лабораторії порядку.
- Надає методичну допомогу з аналізу якості лікарських засобів закладам, що виготовляють лікарські засоби.
- Повідомляє службу про всі випадки невідповідності лікарських засобів вимогам АНД (МКЯ).
- Впроваджує заходи, які запобігають закінченню терміну дії свідоцтва про атестацію.
- Припиняє посилання на свідоцтво про атестацію у разі зупинення дії або визнання недійсним свідоцтва.
- Негайно інформує орган з атестації про будь-які обставини, що заважають виконанню робіт у галузі атестації.
- Виконує інші функції, визначені чинним законодавством.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.