Актуальні питання

Опубліковано 21.08.2020 о 13:20

Сумнів щодо якості лікарськихзасобів через відсутність, на думку пацієнта, терапевтичного ефекту лікарських засобів.

На головній сторінці офіційного сайту Держлікслужби  передбачено розділ «Подання повідомлення стосовно якості / підозри щодо фальсифікації лікарського засобу, який доступний за посиланням https://cutt.ly/UxqW9ZD. Якщо у споживачів виникають сумніви щодо якості лікарських засобів через відсутність, на їх думку, терапевтичного ефекту або підозра щодо фальсифікації лікарського засобу – необхідно заповнити всі поля форми, які позначені зірочкою та натиснути кнопку «Відправити».

Також можливо звернутися до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Запорізькій області особисто або письмово. Важливо до звернення додати чек, виданий в аптечному закладі, що підтверджує продаж лікарського засобу. Звертаємо увагу на те, що  у зверненні потрібно чітко вказати назву та серію лікарського засобу, дозування та назву виробника. З вичерпною інформацією можливо ознайомитися за посиланням https://cutt.ly/dxrH3ai.

Згідно з чинним законодавством підтвердженням якості лікарського засобу є  сертифікат, який видається виробником. Відповідно до «Порядку
відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів» на вимогу споживача копія сертифіката якості на лікарський засіб, що видається виробником, повинна бути надана в термін не більше ніж одна доба.

Також громадяни України мають право звертатися на «Урядову гарячу лінію». Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки. Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.

Урядова «гарячалінія» 1545. Працює цілодобово. Дзвінки з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

«Гаряча лінія» консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539. Працює цілодобово. Дзвінки з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, VodafoneУкраїна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Урядова «гаряча лінія» для підприємців 1648.

Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Урядова «гарячалінія» +38 (044) 284-19-15. Працює цілодобово. Для громадян України, які перебувають за кордоном. Оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку.

Гаряча Skype–лінія для громадян з порушенням слуху

Урядова «гаряча лінія» 1545-1

Урядова «гаряча лінія» 1545-2

Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

 

Куди звернутися щодо цін на лікарські засоби та медичну продукцію в аптечних закладах?

Згідно з Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 року №667, Держпродспоживслужба:

– здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;

– здійснює державний нагляд (контроль) за достовірністю інформації, зазначеної у документах про формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;

– надає у випадках, передбачених законодавством, висновки щодо економічного обґрунтування витрат під час формування цін (тарифів) на товари, роботи і послуги, щодо яких запроваджено державне регулювання цін (тарифів);

– надає органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, суб’єктам господарювання обов’язкові до виконання приписи про усунення порушень вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.

 

Щодо відсутності у продажі лікарських засобів та медичних масок в аптечних закладах.

На теперішній час чинним законодавством не регламентовано обов’язковий перелік лікарських засобів та виробів медичного призначення в аптечних закладах.

При виникненні питань з приводу асортименту аптечного закладу Ви можете звертатися до керівника цього аптечного закладу або керівника суб’єкта господарювання з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, контактні дані якого мають бути розміщені в торгівельній залі у Куточку споживача.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку