ЗВІТ про виконання плану роботи Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області за 2023 рік

Опубліковано 01.08.2024 о 11:14

 

№ з/п

Зміст заходу

Термін виконання

Виконавці

Стан

виконання

1

ЗАХОДИ З УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВЧОЇ БАЗИ

 

1.1

Участь Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області (далі Служба) у розробці, опрацюванні та наданні пропозицій щодо проектів нормативно-правових актів, наданих Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі Держлікслужба)

Протягом року

Працівники Служби

Виконано

Надавались пропозиції

щодо ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами

 

2

ЗАХОДИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ

 

2.1

Реалізація заходів державного нагляду (контролю) за додержанням суб’єктами господарювання вимог законодавства України щодо  якості лікарських засобів на всіх етапах їх обігу (виготовлення, реалізації, зберігання, застосування) шляхом проведення планових перевірок відповідно до Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Держлікслужби на 2023 рік, Плану комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю) на 2023 рік та шляхом реалізації відповідних позапланових заходів (згідно Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»)

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконання призупинено

У зв’язку із введенням воєнного стану, постановою Кабінету Міністрів України
від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» припинено проведення планових перевірок суб’єктів господарювання, а позапланові перевірки здійснюються виключно відповідно до підстав, вказаних у даній постанові

2.2

Організація здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну (згідно Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2005 № 902) та державного контролю за відповідністю імунобіологічних препаратів, що застосовуються в медичній практиці вимогам державних та міжнародних стандартів (згідно Порядку здійснення контролю за відповідністю імунобіологічних препаратів, що застосовуються в медичній практиці, вимогам державних і міжнародних стандартів, затвердженого наказом МОЗ України від 01.10.2014 № 698, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.10.2014 за № 1356/26133)

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

У 2023 р. ліки на території області не розмитнювались, заяви від суб’єктів не  надходили, висновки не видавались

2.3

Організація роботи по недопущенню, виявленню та вилученню з обігу неякісних, фальсифікованих та незареєстрованих лікарських засобів:

– опрацювання повідомлень, що надходять від уповноважених осіб суб’єктів господарювання, стосовно неякісних, фальсифікованих та незареєстрованих лікарських засобів, наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

– передача термінових повідомлень щодо неякісних, фальсифікованих та незареєстрованих лікарських засобів до Держлікслужби;

– відбір зразків лікарських засобів для здійснення державного контролю їх якості, в т.ч. за дорученням Держлікслужби та за заявами керівників суб’єктів господарювання;

– опрацювання розпоряджень Держлікслужби про заборону (зупинення) виробництва, реалізації (торгівлі), зберігання та застосування лікарських засобів, що не відповідають вимогам, визначених відповідними нормативно-правовими актами та рішень Держлікслужби про скасування заборони обігу лікарських засобів;

– невідкладне надання в електронному вигляді уповноваженим особам всіх закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області розпоряджень Держлікслужби про заборону (зупинення) виробництва, реалізації (торгівлі), зберігання та застосування лікарських засобів,  рішень про скасування заборони обігу лікарських засобів, формування щомісячно інформаційних бюлетенів «Якість»;

– розгляд та надання відповідей за скаргами/зверненнями фізичних та юридичних осіб стосовно якості лікарських засобів, підготовка запитів про погодження проведення позапланових перевірок суб’єктів господарювання щодо якості лікарських засобів 

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

За інформацією, отриманою від уповноважених осіб, повернуто постачальникам 838 упаковок лікарських засобів на суму 266971,29  грн., поміщено в карантин 1906,5 упаковок лікарських засобів на суму 503392,83 грн. Опрацьовано всі розпорядження про заборону обігу лікарських засобів, рішення про скасування заборони обігу лікарських засобів, видані Держлікслужбою, які невідкладно надіслано уповноваженим особам суб’єктівгосподарювання, сформовано та надіслано 22 інформаційних листи «Якість».

Звернення громадян   стосовно якості лікарських засобів не надходили, запити про погодження  позапланових перевірок  не надавались.

Опрацьовано одне звернення щодо якості лікарського засобу, надіслане для розгляду Держлікслужбою.

2.4

Формування та постійне оновлення реєстру уповноважених осіб закладів охорони здоров’я та налагодження ефективної співпраці із ними

Протягом року

Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Постійно оновлювався реєстр уповноважених осіб закладів охорони здоров’я. Керівниками аптечних та лікувальних закладів надавались повідомлення про зміну уповноважених осіб. Також внесено інформацію про уповноважених осіб новостворених аптечних закладів. Електронні адреси уповноважених осіб внесено до реєстру розсилки.

Налагоджено ефективну співпрацю із уповноваженими особами

2.5

Проведення лабораторного контролю лікарських засобів:

– вилучених під час перевірок за наявності підстав;

– вилучених на підставі звернень споживачів лікарських засобів;

-вилучених за дорученнями Держлікслужби;

– за заявами керівників суб’єктів господарювання

Протягом року

Завідувач лабораторії, провідний фахівець лабораторії

Виконання призупинено

У зв’язку із введенням воєнного стану, постановою Кабінету Міністрів України
від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» припинено проведення планових перевірок суб’єктів господарювання, підстав для проведення позапланових заходів не було, відбір ліків для проведення аналізу не проводився

2.6

Проведення фізико-хімічного аналізу якості води очищеної, виготовленої у закладах охорони здоров’я

Протягом року

Завідувач лабораторії, провідний фахівець лабораторії

Аналіз якості води очищеної не проводився

2.7

Забезпечення обміну інформацією з правоохоронними органами (органами дізнання, попереднього слідства) про виявлені та заборонені фальсифіковані лікарські засоби, а також з питань, що містять ознаки злочину 

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Фальсифікованих лікарських засобів не виявлено, ознак злочину не виявлено.

2.8

Організація та погодження переліку внутрішньоаптечної заготовки, що виготовляють аптеки

Протягом року

Начальник служби

Суб’єктами господарювання, що мають ліцензію на виготовлення ліків в умовах аптеки, перелік внутрішньоаптечних заготовок на погодження не подавались

2.9

Підготовка до калібрування приладів та атестації обладнання 

Протягом року

Завідувач лабораторії, провідний фахівець лабораторії

Виконано

 

2.10

Підготовка документації для проведення атестації лабораторії з контролю якості лікарських засобів та медичної продукції

Протягом року

Завідувач лабораторії, провідний фахівець лабораторії

Виконано

Підготовлено документацію для проведення атестації лабораторії з контролю якості лікарських засобів та медичної продукції. Спеціалістами Держлікслужби проведено атестацію лабораторії. Отримано свідоцтво про атестацію № 523, термін дії до 25 січня 2026 року

2.11

Підготовка приписів та розпоряджень про усунення виявлених порушень у сфері забезпечення якості та обігу лікарських засобів та контроль за їх виконанням

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

У зв’язку із запровадженням мораторію на проведення перевірок, приписи та розпорядження не видавались

2.12

Узагальнення інформації за виконанням закладами охорони здоров’я правил утилізації та знищення неякісних (заборонених до обігу/застосування) лікарських засобів, в тому числі тих, що містять підконтрольні речовини та подання узагальненої інформації в Держлікслужбу

Протягом року

Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

За інформацією, що надійшла від суб’єктів господарювання, утилізовано 3458,92 упаковок лікарських засобів

2.13

Застосування законодавства України про адміністративні правопорушення: складання протоколів, розгляд справ про адміністративні правопорушення, накладання адміністративних стягнень у вигляді штрафів

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Адміністративних правопорушень не виявлено Складання протоколів, розгляд справ та адмінстягнень не здійснювався, адмінстягнення не накладались

2.14

Проведення внутрішніх навчальних семінарів з питань якості лікарських засобів та медичних імунобіологічних препаратів

Відповідно до плану

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Проведено 3 навчальних семінари з питань якості лікарських засобів та медичних імунобіологічних препаратів

3

ЗАХОДИ ЩОДО ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ОБІГУ НАРКОТИЧНИХ ЗАСОБІВ, ПСИХОТРОПНИХ РЕЧОВИН І ПРЕКУРСОРІВ ТА ПРОТИДІЇ ЇХ НЕЗАКОННОМУ ОБІГУ

 

3.1

Участь у здійсненні контролю за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 282, згідно з Планом комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органів державного нагляду (контролю) на 2023 рік, а також відповідних позапланових заходів, передбачених Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» по залученню Держлікслужбою

Протягом року

Відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Держлікслужбою при здійсненні контролю за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів працівники Служби не залучались

3.2

Надання роз’яснень правоохоронним органам, органам державної влади та місцевого самоврядування, громадським організаціям, суб’єктам господарювання, фізичним особам з питань обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Надано відповідь на  письмовий запит ліквідатору ДП Калійний завод»ВАТ Оріана» стосовно обігу обігу та знищення прекурсору.

Надавались консультації та розяснення щодо обігу  наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та з питань ліцензування в умовах воєнного стану, відпуску підконтрольних речовин за електронними рецептами. Інформаційні матеріали розміщувались на сайті служби, опубліковані на офіційному сайті Івано-Франківської ОВА,УОЗ Івано-Франківської міської ради

4

ЗАХОДИ ЩОДО КОНТРОЛЮ ЗА ДОТРИМАННЯМ ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ

 

4.1

Здійснення перевірок перед видачею ліцензій щодо наявності матеріально-технічної бази, кваліфікованого персоналу для провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, виробництва (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки (на виконання доручень Держлікслужби)

Протягом року

Начальник служби, відділ

державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

На виконання доручень Держлікслужби проведено 91 перевірку (83 аптеки та 8 аптечних пунктів)

4.2

Контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, виробництва (виготовлення) лікарських засобів в умовах аптеки, згідно Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Держлікслужби на 2023 рік та шляхом проведення позапланових заходів 

Протягом року

Начальник служби, відділ  державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

У зв’язку із введенням воєнного стану, постановою Кабінету Міністрів України
від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» припинено проведення планових перевірок.

На виконання доручення Держлікслужби проведено одну позапланову перевірку ,видано розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов.

5

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОГО РИНКОВОГО НАГЛЯДУ

 

5.1

Надання Держлікслужбі пропозицій до проєкту секторального плану державного ринкового нагляду 

До 15 вересня

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Надано пропозиції щодо включення до секторального плану 7 найменувань видів продукції

5.2

Розгляд пропозицій, запитів, скарг, заяв, звернень, повідомлень споживачів (користувачів) стосовно медичних виробів

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Пропозиції, запити, скарги, заяви, звернення та повідомлення споживачів (користувачів) стосовно медичних виробів не надходили

5.3

Моніторинг інформації про медичні вироби, що становлять серйозний ризик для користувачів

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Опрацьовано інформацію, висвітлену на сайті

Держлікслужби в розділі «Повідомлення про небезпечну продукцію в Україні», а також повідомлення іноземних систем щодо медичної продукції (моніторинг вебсайтів європейських регуляторних органів Німеччини, Франції, Швейцарії, що займаються державним ринковим наглядом)

5.4

Подання запитів на погодження Держлікслужбою позапланових перевірок виробників та розповсюджувачів медичних виробів за обґрунтованим зверненнями споживачів (користувачів), органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих рад, правоохоронних органів, громадських організацій споживачів (об’єднань споживачів)

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконання призупинено

Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» припинено заходи державного ринкового нагляду, а саме планові та позапланові перевірки, на період воєнного стану

5.5

Здійснення моніторингу причин та кількості звернень споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечні медичні вироби, причин і кількості нещасних випадків заподіяння шкоди здоров’ю людей внаслідок користування ними та подання звітів

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Звернення не надходили, про що зазначено в поданих звітах

5.6

Проведення планових перевірок характеристик продукції державного ринкового нагляду за дотриманням вимог технічних регламентів відповідно до секторального плану державного ринкового нагляду

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконання призупинено.

Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» Держлікслужба припинила заходи державного ринкового нагляду, а саме планові та позапланові перевірки на період воєнного стану

5.7

Проведення позапланових перевірок характеристик продукції державного ринкового нагляду у розповсюджувачів та виробників медичних виробів після здійснення планових перевірок характеристик продукції державного ринкового нагляду у разі вжиття обмежувальних/корегувальних заходів, а також за зверненнями споживачів (користувачів), органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих рад, правоохоронних органів, громадських організацій споживачів (об’єднань споживачів) за дорученням Держлікслужби 

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів 

Виконання призупинено.

На виконання доручення Держлікслужби проведно перевірку документів у  2 виробників щодо турнікетів кровоспинних

5.8

Надання щоквартальних звітів до Держлікслужби про результати заходів державного ринкового нагляду за дотриманням вимог технічних регламентів

Щоквартально

Заступник начальника служби-начальник відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Звіти надсилались щоквартально своєчасно

5.9

Робота з національною інформаційною системою державного ринкового нагляду та системою оперативного взаємного сповіщення про продукцію, що становить серйозний ризик

Протягом року

Головні спеціалісти відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, які уповноважені працювати з інформаційними системами

Виконання призупинено.

5.10

Участь у навчальних семінарах, відео-конференціях щодо здійснення державного ринкового нагляду

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Інспектори Служби взяли участь у онлайн-навчанні на тему «Здійснення державного ринкового нагляду», пройшли тестування. Також взяли участь у онлайн-навчаннях: «Технічний регламент на косметичну продукцію. Практичні рекомендації щодо впровадження вимог документу», «Особливості логістики та зовнішньоекономічної діяльності у сфері лікарських засобів і медичних виробів», «Інформування про зміни органу з оцінки відповідності», «Medikal Device Regulation- вплив на український ринок», крім того взяли участь у форумі «Нові технічні регламенти щодо медичних виробів»

5.11

Моніторинг щодо вилучення з обігу та/або відкликання продукції, стосовно якої прийнято рішення про вилучення з обігу та/або відкликання під час здійснення планових перевірок характеристик продукції суб’єктів господарювання

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконання призупинено

5.12

Здійснення позапланових перевірок характеристик продукції на підставі повідомлень митних органів про припинення її митного оформлення (у разі надходження)

 

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Повідомлення від митних органів не надходили

5.13

Надання до Держлікслужби звітів про проведення планових та позапланових перевірок характеристик продукції

Щоквартально

Заступник начальника служби-начальник відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Звіти надано щоквартально

5.14

Формування планів проведення перевірок характеристик продукції у суб’єктів господарювання, надання на затвердження в Держлікслужбу

Щопівріччя

Заступник начальника служби-начальник відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Проєкти планів подано на затвердження в Держлікслужбу в травні та листопаді

6

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ПЛАНУВАННЯ

 

6.1

Організація та ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Служби

Протягом року

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Постійно здійснювався контроль за дотриманням рівня фінансово-господарської дисципліни, проводилась робота по недопущенню кредиторської заборгованості, економії коштів та ресурсів, надання пропозицій по перерозподілу бюджетних асигнувань між кодами економічної класифікації в межах бюджетної програми

6.2

Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів

Протягом року

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Укладено договори з матеріально-відповідальними особами, проведена щорічна інвентаризація необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей,  проведено техобслуговування, ремонт оргтехніки, здійснено спостереження за  протипожежною сигналізацією в приміщенні для зберігання прекурсорів; вибір контрагентів з постачання  матеріальних цінностей, робіт та послуг здійснюється після вивчення цінових пропозицій та інших суттєвих умов договорів; контролюється дотримання  працівниками служби заходів економії енергоресурсів

6.3

Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, подання їх на реєстрацію, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, відображення таких операцій у бухгалтерському обліку та звітності

Протягом року

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Дотримувалися вимоги бюджетного законодавства щодо оформлення документів, які надавалися до органу Держказначейства, у встановлені терміни реєструвалися бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання виключно в межах затвердженого кошторису видатків служби

6.4

Забезпечення своєчасного складання кошторису видатків Служби та змін до нього

Згідно визначених законодав-ством  термінів

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Кошторис видатків та зміни до нього складалися своєчасно

6.5

Відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами

Протягом року

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Інформація про господарські операції і результати діяльності відображалися у документах вчасно та у повному обсязі

 

6.6

Складання фінансової та бюджетної звітності, податкової, а також державної статистичної та іншої звітності в порядку, встановленому законодавством

Згідно визначених законодав-ством  термінів

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Забезпечено своєчасне і правильне складання звітності до податкової інспекції,  органів статистики, бухгалтерської та фінансової звітності до казначейської служби і Держлікслужби

6.7

Здійснення своєчасного та правильного оформлення документів з використання фонду оплати праці, встановлення посадових окладів, нарахування та перерахування податків до Державного бюджету та інших платежів.

Протягом року

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Нарахування та виплата заробітної плати працівникам, допомоги з ТВП, нарахування і сплата податків і обов’язкових платежів до фондів та бюджету здійснювалися своєчасно

6.8

Організація та проведення інвентаризації матеріальних цінностей Служби у встановлені законодавством терміни

Протягом року

Комісія з інвентаризації

Виконано

Інвентаризація проведена станом на 01.11.2023 року

6.9

Вдосконалення користування комп’ютерною програмою «Комплексна система автоматизації підприємства «IS pro» та інформаційною системою управління людськими ресурсами «HRMIS»

Протягом року

Завідувач сектору бухгалтерського обліку, економіки та організаційного забезпечення- головний бухгалтер

Виконано

Протягом року проводилась робота щодо вдосконалення користування комп’ютерною програмою «Комплексна система автоматизації підприємства «IS pro» та системою «HRMIS»,   вся необхідна інформація внесена

7

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ КОМУНІКАЦІЙ

 

7.1

Забезпечення заходів щодо співпраці із Івано-Франківською обласною військовою адміністрацією, Департаментом охорони здоров’я ОДА, Івано-Франківською обласною фармацевтичною асоціацією, Івано-Франківським НМУ, правоохоронними органами, іншими державними закладами, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування 

Протягом року

Начальник служби, заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Виконувались доручення Івано-Франківської ОВА про проведення моніторингу цін на протимікробні та нестероїдні протизапальні лікарські засоби українського виробництва в аптеках. На інтернет-сайті ОВА висвітлювалась інформація про роботу служби, новини у галузі фармації, створено спеціальну сторінку, на якій є перелік цілодобових аптечних закладів, щотижня висвітлювалась актуалізована інформація про перелік аптек, які відпускають інсуліни.

Проводились спільні заходи по наданню допомоги громадянам у придбанні життєво необхідних ліків.

На основі укладеного договору про співпрацю, підписано спільний наказ з Івано-Франківським НМУ «Про затвердження переліку баз стажування фармацевтів-інтернів на 2023/2024 навчальні роки». Начальник служби Н. Шпур ознайомлювала студентів фармацевтичного факультету з основними напрямками роботи Служби. Також Н. Шпур була головою ДЕКу для студентів заочної та очної форми навчання.

7.2

Інформаційне наповнення офіційного суб-сайту Служби

Постійно

Начальник служби, головний спеціаліст відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Постійно наповнювався розділ «Для суб’єктів господарювання», висвітлювались плани та звіти, новини в галузі охорони здоровя та інша важлива актуалізована інформація

 

7.3

Висвітлення діяльності Служби шляхом публікацій інформаційних повідомлень, статей, інтерв’ю в регіональних друкованих ЗМІ та інтернет-виданнях, забезпечення оперативного реагування на запити преси, на недостовірну інформацію

Протягом року

Начальник служби, відділ державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Висвітлено інформацію про роботу Служби на інтернет-сайті Івано-Франківської ОДА, ДОЗ, на створеній сторінці в телеграмканалі. На сайті ОВА створено спеціальну сторінку, на якій щотижня висвітлювалась інформація про перелік аптек, які відпускають інсуліни.

Недостовірної інформації про роботу Служби в ЗМІ не виявлено

7.4

Забезпечення неухильного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян». Розгляд скарг, звернень громадян у встановлені законодавством терміни, не допущення надання неповних, неоднозначних та необґрунтованих відповідей

Протягом року

Заступник начальника служби- начальник відділу 

Виконано

Налагоджено належний розгляд звернень. У 2023 р. звернення не надходили Проведено розгляд 2 звернень, надісланих для розгляду Держлікслужбою

7.5

Забезпечення виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Протягом року

Заступник начальника служби- начальник відділу 

Запити про надання публічної інформації не недходили

7.6

Проведення особистого прийому громадян начальником служби та заступником начальника служби- начальником відділу

Протягом року

Начальник служби, заступник начальника служби- начальник відділу

Виконано

Проводився особистий прийом громадян начальником служби та заступником начальника служби- начальником відділу. Також надавались консультації  та вирішувались проблемні питання в телефонному режимі

7.7

Організація проведення засідань атестаційної комісії з атестації провізорів та фармацевтів

З урахуванням вимог воєнного стану

Начальник служби

Виконання призупинено

7.8

Формування та надання Держлікслужбі звіту про виконання плану роботи Служби за 2022 рік

В термін, визначений Держлікслужбою

Начальник служби, заступник начальника служби- начальник відділу

Виконано

7.9

Формування, погодження та подання на затвердження  Плану роботи Служби на 2024 рік 

В термін, визначений Держлік-службою

Начальник служби, заступник начальника служби- начальник відділу

Виконано

Погоджений в Івано-Франківській ОВА план роботи Служби на 2024 рік надіслано в Держлікслужбу 08.12.2023

8

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

 

8.1

Здійснення заходів, пов’язаних з реалізацією положень Закону України «Про державну службу» та інших норм законодавства про працю

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

Підготовлено: 65 наказів з кадрових питань, 43 накази про надання відпусток та 82 накази на відрядження працівників.

4  державним службовцям вчасно встановлені надбавки за вислугу років на державній службі відповідно до Закону України «Про державну службу».

Проведено класифікацію посад державної служби.

8.2

Здійснення заходів щодо виконання Закону України «Про очищення влади» від 16.09.2014 № 1682-VII та постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» від 16.10.2014 № 563

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

Подано запит до Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції щодо претендента на зайняття посади державної служби категорії В, отримано відповідь

8.3

Моніторинг законодавства з питань кадрової роботи та державної служби, надання необхідних консультацій та роз’яснень співробітникам

Постійно

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

8.4

Ведення звітно-облікової документації, державної статистичної звітності з питань кадрової роботи та державної служби

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

Статистична звітність сформована та надана вчасно,звітно-облікова документація оформлена та заповнена

8.5

Організація проведення конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби. Ознайомлення державних службовців з вимогами і обмеженнями щодо прийняття та проходження державної служби (відповідно до Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», та Загальних правил етичної поведінки державних службовців)  

Із врахуванням воєнного стану

Головний спеціаліст з питань персоналу

У зв’язку із запровадженням воєнного стану, конкурси  не проводились

8.6

Здійснення заходів щодо виконання Типового Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 № 640

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

Проведено оцінювання результатів службової діяльності 4 державних службовців, затверджено результат.

Визначено завдання та ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців

8.7

Забезпечення діяльності Дисциплінарної комісії з розгляду дисциплінарних справ 

Протягом року

Начальник служби, головний спеціаліст з питань персоналу

Працівники служби до дисциплінарних стягнень не притягались

8.8

Забезпечення організації та проведення заходів щодо виконання Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, переможців конкурсу, які претендують на зайняття посад державної служби

За результата-ми проведених конкурсів

Головний спеціаліст з питань персоналу

На посади державної служби працівники не призначались

8.9

Планування та організація заходів з питань навчання, підвищення кваліфікації працівників, нарахування кредитів ЄКТС відповідно до затвердженого Порядку

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

Відповідно до індивідуальних програм професійного розвитку державного службовця, складених за результатами оцінювання службової діяльності, визначено потребу державних службовців у професійному навчанні, складено та затверджено план професійного навчання на 2023 рік. Протягом звітного періоду всіма державними службовцями виконані завдання, визначені індивідуальними програмами, всі працівники пройшли навчання у відповідності до затвердженого плану. Забезпечено організацію та створено умови для підвищення рівня професійної компетентності шляхом навчання та підвищення кваліфікації на робочому місці.

Пройдено підвищення кваліфікації:  за загальними/спеціальними професійними (сертифікатними) програмами  2 держслужбовцями, також пройдено підвищення кваліфікації за 7  загальними та/або спеціальними короткостроковими програмами.

Нараховано  кредити ЄКТС відповідно до затвердженого Порядку

8.10

Робота в Інформаційній системі управління людськими ресурсами (HRMIS)

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

У системи HRMIS створено електронні особові картки державних службовців, вся необхідна інформація вносилась постійно

9

 

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ АДМІНІСТРАТИВНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ РІШЕНЬ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ, КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, КЕРІВНИЦТВА ДЕРЖЛІКСЛУЖБИ ТА ІНШИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ

 

9.1

Ведення обліку та здійснення контролю за дотриманням строків, встановлених для виконання актів законодавства, актів Президента України, доручень Прем’єр-міністра України, рішень та доручень Кабінету Міністрів України, запитів та звернень народних депутатів України, доручень керівництва Держлікслужби, розпоряджень Голови Івано-Франківської обласної військової адміністрації, інших документів та підготовка періодичних звітів про їх виконання

Протягом року

Начальник служби, заступник начальника служби- начальник відділу

Виконано

Запроваджено щоденний моніторинг стану виконання контрольних документів. Додержано виконання  контрольних документів у визначені терміни.

9.2

Виконання вимог документів системи управління якістю  Держлікслужби (Настанови з якості, стандартних операційних процедур) організація їх зберігання

Постійно

Начальник служби, працівники служби

Виконано

Складено протоколи ознайомлення 24 СОП.

Систематизовано зберігання СОП, вилучено  неактуальні версії.

9.3

Забезпечення організації діловодства Служби:

– попередній розгляд кореспонденції;

– реєстрація та відправка кореспонденції;

– оперативне проходження документації, облік, зберігання документів;

– реєстрація наказів з основної діяльності Служби та адміністративно-господарських питань

Постійно

Начальник служби, головний спеціаліст відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, провідний фахівець

Виконано

Зареєстровано 1050 листів вхідної кореспонденції, 270 вихідних листів, 95 наказів з основної діяльності, 11 наказів з адміністративно-господарських питань

9.4

Забезпечення організації ведення діловодства із звернень громадян

Протягом року

Заступник начальника служби- начальник відділу

Звернення громадян не надходили

9.5

Забезпечення ведення діловодства відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Протягом року

Заступник начальника служби- начальник відділу

Запити про надання публічної інформації не надходили

9.6

Забезпечення організації діловодства з грифом «Для службового користування»

Протягом року

Відповідальна особа за документообіг

Виконано

Зареєстровано 2 вихідних документи

9.7

Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів, звітів щодо стану виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та стану розгляду звернень громадян в Службі

Протягом року

Заступник начальника служби- начальник відділу

Виконано

Всі звіти сформовано своєчасно, висвітлено на сайті, надіслано в Держлікслужбу

9.8

Упорядкування, ведення реєстрів, зберігання документів Служби

Протягом року

Відповідальна особа за документообіг

Виконано

Затверджено план роботи експертної комісії на 2023 рік.

Схвалено номенклатуру справ, проведено експертизу цінності документів за 2017-2022 роки.

9.9

Підготовка і передача за описами службової документації до архівів

Протягом року

Головний спеціаліст відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Схвалено описи справ з кадрових питань (особового складу), справ тривалого (понад 10 років) зберігання.

Передано на зберігання документи тривалого зберігання.

 

10

ЗАХОДИ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ

 

10.1

Участь у навчальних заходах щодо антикорупційного законодавства та електронного декларування, які проводитимуться Держлікслужбою, Нацдержслужбою, НАЗК, НУ МВС України та іншими акредитованими навчальними закладами

Згідно плану (графіку) відповідних органів

Начальник служби, працівники Служби

Виконано

Два державних службовці  пройшли навчання за  загальною короткостроковою  програмою підвищення кваліфікації «Запобігання корупції та забезпечення доброчесності» при ТОВ «ЦПК ГРУП». Щляхом самоосвіти пройдено навчання на тему: «Зрозуміло про конфлікт інтересів» (4 особи), «Доброчесна державна служба» ( 2 особи),  «Все про антикорупцію для публічних службовців»(1 особа). Отримані сертифікати долучено в особові справи.

10.2

Проведення внутрішніх навчань з працівниками Служби щодо роз’яснення положень Закону України «Про запобігання корупції», постійний контроль змін в антикорупційному законодавстві та ознайомлення працівників Служби з цими змінами

Протягом року  (відповідно до  плану навчань)

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

У відповідності до  затвердженого плану проведено 9 навчальних семінарів щодо антикорупційного законодавства, проведено 2 позапланових навчання, складено протоколи навчань

10.3

Проведення оперативних нарад з працівниками Служби з питань попередження причин і умов, що можуть сприяти корупційним проявам, дотримання вимог законодавчих нормативних актів, дотримання антикорупційного законодавства в процесі здійснення державними службовцями покладених на них завдань та обов’язків 

Протягом року 

Начальник служби, заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

На оперативних нарадах висвітлювалось питання щодо дотримання антикорупційного законодавства в процесі здійснення державного нагляду, проведені навчання на тему «Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів», «Запобігання корупційним та пов’язаним з корупцією правопорушенням»

10.4

Проведення навчань з декларантами Служби щодо порядку заповнення електронних декларацій

Протягом року

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Навчання проведено 30.01.2023

10.5

Надання індивідуальних консультацій працівникам Служби щодо антикорупційного законодавства

Протягом року

Начальник служби, заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Надано консультацію  державному службовцю, яка звільнилися у 2023 році, щодо подання декларацій в умовах воєнного стану

10.6

Забезпечення прозорості під час роботи конкурсної комісії з відбору кандидатів на посади державних службовців Служби та безпосередню участь уповноваженої особи з питань запобігання корупції у проведенні конкурсів на заміщення вакантних посад працівників Служби

З урахуванням вимог воєнного стану

Заступник начальника служби-начальник відділу

Конкурс не проводився

10.7

Ознайомлення державних службовців з вимогами і обмеженнями щодо прийняття та проходження державної служби відповідно до законів України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції», Загальними правилами етичної поведінки державних службовців

З урахуванням вимог воєнного стану

Заступник начальника служби-начальник відділу, головний спеціаліст з питань персоналу

Виконано

Проведені навчання на тему «Обмеження для державних службовців щодо вступу та перебування на державній службі», «Запобігання корупційним та пов’язаним з корупцією правопорушенням»,

«Правила етичної поведінки державних службовців»

10.8

Забезпечення здійснення експертизи проектів розпорядчих документів Служби, з метою виявлення причин, що призводять чи можуть призвести до вчинення корупційних правопорушень

Протягом року

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Проводилось постійно візування наказів та договорів

 

10.9

Забезпечення своєчасності заповнення на офіційному сайті НАЗК електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави, відповідно до Закону України “Про  запобігання корупції ”

З урахуванням вимог воєнного стану

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Всі декларанти заповнили на офіційному сайті НАЗК е-деклараці  за 2021 та 2022 роки

10.10

Здійснення перевірки факту подання декларацій суб’єктами декларування та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному відповідно до Закону порядку

З урахуванням вимог воєнного стану

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Всі декларанти подали  е-декларації  за 2021 та 2022 роки

10.11

Забезпечення інформування осіб, які звільняються або іншим чином припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, про обов’язок подання електронних декларацій та забезпечення моніторингу їх подання

З урахуванням вимог воєнного стану

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Двом декларантам, які знаходяться у відпусках по догляду за дитиною та декларанту, яка звільнилися у 2023 році, надіслано особисто нагадування про обов’язок подання е-декларації за 2023 рік

10.12

Перевірка електронних декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру на наявність конфлікту інтересів суб’єкта декларування у встановленому законодавством порядку

З урахуванням вимог воєнного стану

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

10.13

Забезпечення дієвого механізму зворотного зв’язку з громадськістю щодо повідомлень про факти корупційних правопорушень

Протягом року

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

На офіційному сайті служби в розділі «Запобігання проявам корупції» наявна вся необхідна інформація, забезпечено можливість подання антикорупційного звернення, при вході в службу наявна антикорупційна скринька

10.14

Здійснення особистого прийому громадян, які повідомляють про можливі корупційні дії посадових осіб Служби, забезпечення співпраці з викривачами та дотримання їхніх прав та гарантій захисту, передбачених законодавством

Протягом року

Начальник служби, заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Повідомлення про корупційні правопорушення не надходили.

Розроблено та висвітлено на сайті порядок роботи з викривачами

10.15

Забезпечення вжиття заходів щодо припинення корупційного правопорушення та негайне письмове повідомлення про його вчинення спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції.

Протягом року

Начальник служби, заступник начальника служби-начальник відділу

Ознак корупційних правопорушень не виявлено

10.16

Ведення обліку працівників Служби, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень

Протягом року

Заступник начальника служби-начальник відділу

Ознак корупційних правопорушень не виявлено

10.17

Взаємодія з уповноваженим з питань запобігання та виявлення корупції Держлікслужби, підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції

Протягом року

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Налагоджено співпрацю із працівниками сектору  запобігання та виявлення корупції Держлікслужби.

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції  зареєстрована у мережі Facebook на онлайн платформі «Форум антикорупційних уповноважених»

10.18

Розробка, затвердження та оприлюднення Плану заходів щодо запобігання та виявлення корупції в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області на 2024 рік

До 30 грудня

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

План заходів на 2024 рік затверджено 22.12.2023, висвітлено на сайті

 

 

10.19

Оприлюднення звіту про стан виконання Плану заходів щодо запобігання та виявлення корупції в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області за 2022 рік

До 15 березня

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Звіт про виконання плану заходів за 2022 рік затверджено 04.01.2023

 

10.20

Забезпечення інформаційного наповнення розділу «Запобігання проявам корупції» на офіційному сайті, кутка запобігання корупції

Постійно

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконано

Вся необхідна інформація висвітлена

 

10.21

Своєчасне звітування про роботу уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції шляхом заповнення форми звіту на веб-сайті НАЗК

В термін, визначений НАЗК

Заступник начальника служби-начальник відділу

Виконання призупинено

11

ЗАХОДИ З МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ

 

11.1

Відповідно до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» ведення обліку військовозобов’язаних, резервістів і призовників із числа співробітників Служби

 

Протягом року

Головний спеціаліст відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Облік військовозобов’язаних  ведеться, на роботу військовозобов’язані не приймались, повідомлення про звільнення військовозобов’язаної подано 05.07.2023

11.2

Ведення та звірка облікової документації військовозобов’язаних з даними Івано-Франківського міського центру комплектування та соціальної підтримки

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу, головний спеціаліст з питань персоналу, головний спеціаліст відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

Проведено звірку облікової документації військовозобов’язаних з даними Івано-Франківського міського центру комплектування та соціальної підтримки 05.11.2023

11.3

Проведення роз’яснювальної роботи серед військовозобов’язаних про вимоги Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», надання відповідних консультацій

Протягом року

Головний спеціаліст з питань персоналу, головний спеціаліст відділу державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Виконано

На інформаційному стенді висвітлено правила військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів

 Начальник Державної служби з лікарських засобів

та контролю за наркотиками в Івано-Франківській області                             Надія ШПУР          

                       

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку