Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року
Опубліковано 19.02.2020 о 15:57Аналіз звернень громадян
до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року.
За ІV квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 9 звернень громадян: 6 заяв (66,67 %) та 3 (33,33 %) скарги.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 2 звернення (22,22 %), від Держлікслужби – 6 звернень (66,67 %), від Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації – 1 звернення (11,11 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІV кварталі 2019 року звернулись 8 громадян з індивідуальними зверненнями (від одної заявниці надійшло 2 звернення).
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІV кварталі звернулось 6 жінок (75 %) та 2 (25 %) чоловіка.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІV квартал 2019 року надійшло 3 звернення від громадян, які мають встановлені законодавством пільги та потребують соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (5);
– питання обігу лікарських засобів (1);
– питання порушення ліцензійних умов (1);
– питання роботи аптечних закладів (1);
– питання соціального захисту населення (1).
Із загальної кількості виконаних звернень 8 громадянам надано відповіді – роз’яснення; 1 звернення передано за належністю.