Аналіз звернень громадян до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2019 року
Опубліковано 28.10.2019 о 10:14Аналіз звернень громадян
до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2019 року
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» та на виконання наказу Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 29.12.2016 року №10-Адм «Щодо звітності про стан роботи із зверненнями громадян», надаємо аналіз звернень громадян до Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2019 року.
За ІІІ квартал 2019 року до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області надійшло 6 звернень громадян: 4 заяви (66,67 %) та 2 (33,33 %) скарги.
З загальної кількості звернень безпосередньо від громадян надійшло на особистому прийомі – 2 звернення (33,33 %), від Держлікслужби – 2 звернення (33,33 %), Департамент праці та соціальної політики Одеської міської ради – 1 звернення (16,67 %); Управління захисту економіки в Одеській області – 1 звернення (16,67 %).
Всього до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІІ кварталі 2019 року звернулись 6 громадян з індивідуальними зверненнями.
За статевим розподілом заявників, до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області у ІІІ кварталі звернулось 4 жінки ( 66,67 %) та 2 (33,33 %) чоловіка.
До Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Одеській області за ІІІ квартал 2019 року надійшло одне звернення від громадянки, яка має встановлені законодавством пільги та потребує соціального захисту і підтримки.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, а саме:
– питання якості лікарських засобів (1);
– питання медичних виробів (2);
– питання порушення ліцензійних умов (1);
– питання фінансової політики (1);
– питання соціального захисту населення (1).
Із загальної кількості виконаних звернень громадянам надано 3 відповіді – роз’яснення; 2 звернення передано за належністю, 1 звернення – у стані розгляду.