Звернення споживачів (користувачів) медичних виробів, у яких міститься інформація про розповсюдження продукції, що завдала шкоди суспільним інтересам чи має недоліки, що можуть завдати такої шкоди

Опубліковано 14.07.2020 о 10:07

Фото виявленої продукції

Посилання на продукцію в інтернет-магазині

Найменування продукції *

Торгова марка*

Тип або номер моделі

Номер партії або серійний номер продукції*

Найменування та місцезнаходження виробника, зазначені на упаковці *

Найменування та місцезнаходження уповноваженого представника, зазначені на упаковці чи в інструкції із застосування

Місце де виявлено продукцію*

Найменування суб’єкта господарської діяльності -розповсюджувача / продавця виявленої продукції *

Адреса розташування суб’єкта господарської діяльності

Повідомлення (опис недоліків продукції) у довільній формі *

Прізвище Ім’я По-батькові споживача (користувача) *

Поштова або Електронна адреса *

Телефон *

* - Відмічені поля обов'язкові для заповнювання.

Погоджуюсь на обробку даних *

- Заповнюючи звернення, даю згоду на обробку і використання персональних даних згідно із Законом України «Про захист персональних даних»

Подача та розгляд звернень споживачів (користувачів) визначені законами України «Про звернення громадян» та «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції».

 

Контактна інформація для надсилання повідомлень:

 

Поштова адреса: 03115, м. Київ, проспект Перемоги, 120А

Електронна адреса: dls@dls.gov.ua

Телефон: +380 (44) 422-55-15

 

Інформуємо вас про те, що відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.

Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.

З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто вам із відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.