Сектор управління системою якості
Опубліковано 29.07.2019 о 14:05ФУНКЦІЇ
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
-
- Здійснює діяльність із забезпечення функціонування системи управління якістю Держлікслужби та її складових в частині:
- Забезпечення встановлення, впровадження процесів, необхідних для функціонування системи управління якістю Держлікслужби.
- Управління документами та записами системи управління якістю Держлікслужби.
- Організації та проведення навчання персоналу з питань системи управління якістю Держлікслужби та процедур інспектування.
- Організації та проведення внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби та подальшій розробці і узгодженню коригувань, коригувальних та/або запобіжних дій.
- Організації здійснення аналізу з боку вищого керівництва Держлікслужби системи управління якістю Держлікслужби.
- Здійснює координацію та контроль робіт з розробки, узгодження, затвердження, обліку, поширення документів системи управління якістю Держлікслужби.
- Здійснює координацію та контроль робіт щодо визначення окремих процесів та документів системи управління якістю територіальних органів Держлікслужби необхідних для функціонування системи управління якістю.
- Бере участь у розробці та узгодженні документів системи управління якістю Держлікслужби (настанови з якості, стандартні операційні процедури тощо).
- Здійснює координацію робіт з визначення та погодження політики і цілей у сфері якості Держлікслужби та контроль практичної реалізації політики якості Держлікслужби, цілей у сфері якості і вдосконалення системи управління якістю Держлікслужби.
- Здійснює координацію та контроль заходів щодо впровадження змін, що стосуються системи управління якістю Держлікслужби.
- Здійснює координацію робіт щодо проведення внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби.
- Бере участь у розробці та узгодженні коригувань, коригувальних та/або запобіжних дій, розроблених за результатами зовнішніх або внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби, за результатами моніторингу процесів та інших процесів в діяльності Держлікслужби.
- Здійснює контроль за виконанням коригувань, коригувальних та/або запобіжних дій, розроблених за результатами зовнішніх або внутрішніх аудитів системи управління якістю Держлікслужби, за результатами моніторингу процесів та інших процесів в діяльності Держлікслужби.
- Організовує проведення навчання персоналу з питань системи управління якістю Держлікслужби та процедур інспектування.
- Організовує збір даних та пропозицій для проведення аналізу з боку вищого керівництва Держлікслужби системи управління якістю Держлікслужби та вдосконалення системи управління якістю Держлікслужби.
- Бере участь в межах своєї компетенції у розгляді листів, заяв і скарг громадян.
- Здійснює діяльність із забезпечення функціонування системи управління якістю Держлікслужби та її складових в частині: