Графік прийому громадян керівництвом Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області та структурними підрозділами

Опубліковано 26.07.2018 о 17:36

Законодавство щодо подання та розгляду звернень громадян

1. Конституція України (ст. 40)
2. Закон України «Про звернення громадян»
3. Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

ГРАФІК

прийому громадян посадовими особами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області

Посадова особа

Адреса

День прийому

Години прийому

Начальник Служби

м. Суми, вул. Петропавлівська, 86

щовівторка

щочетверга

кожного тижня

08:00 – 12:00

Заступник начальника Служби

м. Суми, вул. Петропавлівська, 86

щовівторка

щочетверга

кожного тижня

10:00 – 15:00

Головні спеціалісти сектору державного контролю у сфері обігу лікарських засобів, медичної продукції та обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

м. Суми, вул. Петропавлівська, 86

щоп’ятниці кожного тижня

10:00 – 15:00

Головний спеціаліст з питань персоналу

м. Суми, вул. Петропавлівська, 86

щовівторка

щочетверга

кожного тижня

10:00 – 15:00

Сектор бухгалтерського бліку та економіки

м. Суми, вул. Петропавлівська, 86

щовівторка

щочетверга

кожного тижня

10:00 – 15:00

 

 ПОРЯДОК

особистого прийому громадян в Державній службі з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області

 1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області (далі – Служба).

1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян є:

         – реалізація Закону України “Про звернення громадян” інших законі, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;

         – сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Служби, відповідно до чинного законодавства України.

1.3. Посадові особи Служби, які здійснюють особистий прийом громадян. у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України “Про звернення громадян”, “Про державну службу”, Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення”, Положенням про Державну службу з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області, затвердженим наказом Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками 17.02.2017 № 187, іншими нормативними актами та цим Порядком.

 

  1. Організація особистого прийому громадян

2.1.Прийом громадян посадовими особами Служби здійснюється у визначені дні та години згідно з графіком особистого прийому громадян посадовими особами Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Сумській області.

2.2. Пройм громадян начальником Служби здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені заступником начальника Служби.

2.3. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.

2.4. Письмові та усні звернення (пропозиції, заяви, скарги) подані під час особистого прийому, передаються до посадової особи Служби, відповідальної за роботу із зверненням громадян.

2.5. Облік особистого прийому громадян ведеться на картках особистого прийому громадян або в журналі обліку особистого прийому громадян.

2.6. Письмові пропозиції, заяви і скарги, подані на особистому прийому підлягають централізованій реєстрації на реєстраційно – контрольних картках, придатних для оброблення персональним комп’ютером, або в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Реєстраційно – контрольна картка, журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг ведуться згідно з вказівками щодо їх заповнення.

2.7. Посадова особа зобов’язана забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил трудового розпорядку Служби та визначеного графіком часу.

2.8. За відсутності посадової особи прийом здійснюють посадові особи, які призначені виконувати їх обов’язки.

2.9. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законом порядку.

2.10. Громадяни визнані судом недієздатними на прийом без участі їх законних представників не допускаються.

2.11. У разі необхідності посадова особа може попросити заявника показати документ, що засвідчує його особу, або повноваження на представництво інтересів іншої особи. Відсутність такого документа згідно з вимогами статті 5 Закону України “Про звернення громадян” може бути підставою для відмови в особистому прийомі.

 

  1. Відповідальність посадових осіб

3.1. Посадові особи Служби несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання вимог Закону України “Про звернення громадян” та інших нормативно – правових актів щодо здійснення особистого прийому громадян та розгляду їх звернень.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку