Пам’ятка щодо оформлення звернення

Опубліковано 11.02.2022 о 15:12

ПАМ’ЯТКА

щодо оформлення звернення 

У письмовому зверненні згідно статті 5 Закону України «Про звернення громадян» повинна бути зазначена наступна інформація:

Питання стосується порушення

Ліцензійних умов провадження діяльності

Питання стосується якості

лікарського засобу

Питання стосується якості та безпечності медичного виробу

1) прізвище, ім’я, по батькові заявника(ів);

2) місце проживання громадянина;

3) в електронному зверненніелектронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;

4) необхідно викласти суть порушеного питання, зазначивши:

– назву суб’єкта господарювання, в якого, на думку заявника, є порушення, номер, назву (за наявності) та адресу аптеки (аптечного пункту);

– зазначити порушення ліцензійних умов провадження діяльності (наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску лікарських засобів, порушення санітарно-протиепідемічних вимог, невідповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо);

– зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

– назву суб’єкта господарювання, номер, назву (за наявності) та адресу аптеки (аптечного пункту), в якій/якому придбано лікарський засіб;

– вказати повну інформацію по лікарському засобу (назва, форма випуску, номер серії, назва виробника, країна виробника, номер реєстраційного посвідчення в Україні, термін придатності);

– чітко зазначити суть звернення;

– зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

-місце розміщення продукції (адреса, найменування об’єкта розміщення продукції), в якому розповсюджено медичний виріб;

– чітко зазначити суть звернення, для чого вказати повну назву товару, виробника, номер партії товару, тощо;

– зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

 

 

5) письмове звернення має бути підписано заявником чи заявниками із зазначенням дати.

 

* Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку