Інформація з роз’ясненнями до найчастіших звернень громадян
Опубліковано 10.08.2020 о 10:43АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ
На яку адресу звертатися з електронним зверненням до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області?
Е-mail: dls.cn@dls.gov.ua
Як отримати інформацію про подане до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Чернігівській області звернення?
Контактний телефон: +380 (462) 674450
Як правильно оформити звернення?
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
У який термін має бути розглянуте звернення?
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядають і вирішують у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Як оскаржити бездіяльність органів державної влади та їх посадових осіб?
Статтею 16 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об’єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.
До скарги додають наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймали за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.
Урядова «гаряча лінія» – 1545
Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.
Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Урядова «гаряча лінія» 1545
Працює цілодобово. Дзвінки з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
«Гаряча лінія» консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539
Працює цілодобово. Дзвінки з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Урядова «гаряча лінія» для підприємців 1648
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Урядова «гаряча лінія» +38 (044) 284-19-15
Працює цілодобово. Для громадян України, які перебувають за кордоном. Оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку.
Гаряча Skype–лінія для громадян з порушенням слуху
Урядова «гаряча лінія» 1545-1
Урядова «гаряча лінія» 1545-2
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45
Які вимоги до електронної торгівлі лікарськими засобами та чи обов’язкова наявність спеціального логотипу?
Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками в Чернігівській області інформує, що згідно з абзацом другим пункту 184¹ Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 року № 929 (далі – Ліцензійні умови), електронна роздрібна торгівля лікарськими засобами та їх доставка кінцевому споживачу здійснюються лише через аптеки та їх структурні підрозділи, які внесені до Переліку суб’єктів господарювання, що мають право на здійснення електронної роздрібної торгівлі лікарськими засобами, який ведеться у порядку, затвердженому МОЗ.
Перелік суб’єктів господарювання, що мають право на здійснення електронної роздрібної торгівлі лікарськими засобами (далі – Перелік), який ведеться та розміщується на офіційному вебсайті Держлікслужби.
Для ідентифікації ліцензіатів, що мають право на здійснення електронної роздрібної торгівлі лікарськими засобами, використовується логотип, зображення та порядок використання якого затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.12.2021 року № 2776.
Такий логотип має бути розміщений в лівому верхньому куті кожної сторінки власного вебсайту ліцензіата. Логотип при натисканні має переводити споживача на сторінку Переліку, на якій розміщені відомості про суб’єкта господарювання.
Власний вебсайт ліцензіата повинен містити:
– повне найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи
– підприємця;
– інформацію про наявність у ліцензіата ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі (у тому числі електронної) лікарськими засобами;
– режим роботи ліцензіата та аптечних закладів, через які здійснюється електронна роздрібна торгівля лікарськими засобами та які внесені до Переліку суб’єктів господарювання, що мають право на здійснення електронної роздрібної торгівлі лікарськими засобами, із зазначенням їх адрес;
– інформацію про номери телефонів, адреси електронної пошти, за якими здійснюється замовлення лікарських засобів;
– інформацію про лікарські засоби, доступні до замовлення, продажу, доставки із зазначенням їх актуальної ціни, а також повної назви лікарського засобу,
– інформації про виробника, умови зберігання, інструкції для медичного застосування лікарського засобу згідно з даними Державного реєстру лікарських засобів;
– інформацію про лікарські засоби, які заборонені до доставки,
– інформацію про умови продажу лікарських засобів, оплату лікарських засобів, їх вартість, строки, умови та вартість доставки, про порядок оформлення та строки дії договору роздрібної купівлі-продажу лікарських засобів, про акції та знижки на лікарські засоби;
– умови повернення лікарських засобів неналежної якості.
Обов’язковою є наявність вебсайті ліцензіата опції надання консультації під час замовлення лікарського засобу із зазначення номера телефону, адреса електронної пошти, режиму надання такої консультації.
If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.