Порядок подання звернення

Опубліковано 26.07.2018 о 17:36

Порядок подання звернень

Кожний житель України має право поскаржитися на якість лікарського засобу, виробу медичного призначення  чи порушення дотримання ліцензійних умов в аптечному закладі.

Звернення, оформлене відповідно до вимог законодавства, можна подати :

-електронною поштою dls.ivf@dls.gov.ua;

– за номером телефону (0342)-560736;

– особисто (усно) під час особистого прийому ;

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушенного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 В зверненні необхідно вказати наступні дані:

Аптека (аптечний пункт) Лікарський засіб Виріб медичного призначення

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина, контактний телефон;

– назва суб’єкта господарювання, номер, назва та адреса аптеки (аптечного пункту);

– чітко вказати сутність скарги із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, не відповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо;

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина, контактний телефон;

– назва суб’єкта господарювання, в якого придбано лікарський засіб, номер, назва та адреса аптеки (аптечного пункту);

– чітко вказати сутність скарги;

– вказати повну назву лікарського засобу, номер серії лікарського засобу, виробника, та додати чек про сплату;

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва та адреса суб’єкта господарювання в якого придбано медичний виріб;

– чітко вказати сутність скарги, для чого вказати повну назву товару, виробника, номер серії товару (якщо він є), та додати чек про сплату;

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку