Відділ загально-адміністративної роботи

Опубліковано 15.02.2023 о 11:37

ФУНКЦІЇ

Організація документального забезпечення діяльності Держлікслужби – здійснення в установленому порядку прийому, оперативного розгляду та реєстрації документів, що надходять до Держлікслужби, оперативне їх проходження, відправлення поштової кореспонденції.

 

Організація та здійснення діловодства в Держлікслужбі, у тому числі спеціального діловодства з документами, що містять службову інформацію, діловодства за зверненнями громадян та запитами на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

Забезпечення формування в рамках системи електронного документообігу реєстраційно-довідкової картотеки та автоматизованої бази даних інформаційних масивів щодо вхідних та вихідних документів, наказів, доручень керівництва, звернень фізичних та юридичних осіб, запитів на публічну інформацію.

 

Здійснення контролю за дотриманням типових та індивідуальних строків виконання документів,  за своєчасним розглядом звернень громадян, та наданням відповідей на запити на публічну інформацію у строки визначені чинним законодавством.

 

Організація особистого прийому громадян керівництвом та керівниками самостійних структурних підрозділів Держлікслужби.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку