Відділ з управління персоналом

Опубліковано 05.04.2023 о 16:28

ФУНКЦІЇ:

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1.1 Організовує роботу щодо розробки структури Держлікслужби та її територіальних органів.

1.2 Вносить пропозиції Голові Держлікслужби з питань удосконалення управління персоналом.

1.3 Здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби з питань управління персоналом та надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Держлікслужби.

1.4 Організовує роботу щодо розроблення посадових інструкцій державних службовців Держлікслужби, які затверджує Голова Держлікслужби, їх перегляду на відповідністьвстановленим законодавством вимогам та з метою виявлення потреб у внесенні до них змін, а також надає консультативну допомогу щодо розроблення та внесення змін до посадових інструкцій.

1.5 Проводить роботу щодо створення сприятливого психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій.

1.6 Аналізує кількісний та якісний склад персоналу у державному органі, вивчає поточну потребу в такому персоналі, прогнозує перспективну потребу в персоналі з урахуванням довгострокових цілей Держлікслужби та вносить відповідні пропозиції Голові Держлікслужби.

1.7 Готує проєкт умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорії «Б» і «В» з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.

1.8 Розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ Голови Держлікслужби про оголошення конкурсу на зайняття посад категорії «Б» і «В» та умови його проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність.

1.9 Розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорії «Б» і «В» у Держлікслужбі, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв’язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства.

1.10 Здійснює заходи щодо організації та координації процедури адаптації новопризначених державних службовців у державному органі з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.

1.11 Здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнює результати виконання завдань державними службовцями, надає консультативну допомогу з питань проведення оцінювання.

1.12 Складає разом з державними службовцями державного органу індивідуальні програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальні програми професійного розвитку таких державних службовців; вивчає та узагальнює потреби державних службовців у професійному навчанні і вносить керівнику державної служби пропозиції щодо організації професійного навчання для створення сприятливих умов професійного розвитку державних службовців.

1.13 Здійснює моніторинг існуючих програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб’єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), зокрема на вебпорталі управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями», та інформує про можливість навчання за такими програми персонал державного органу;

1.14 Здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання; проводить за рішенням керівника державної служби оцінювання результативності професійного навчання державних службовців відповідно до законодавства;

1.15 Організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді.

1.16 Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань.

1.17 Забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу Держлікслужби.

1.18 Проводить роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби та контрактів з керівниками підпорядкованих організацій, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов таких контрактів у порядку, встановленому законодавством.

1.19 Забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в Держлікслужбі, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ;

1.20 Забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ.

1.21 Організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами.

1.22 Оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям.

1.23 Оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ.

1.24 Розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік.

1.25 Обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвід роботи на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби.

1.26 Проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років.

1.27 Формує графік відпусток персоналу державного органу, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток.

1.28 У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу державного органу.

1.29 Здійснює роботу, пов’язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників державного органу;

1.30 Веде військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час в державному органі.

1.31 Розглядає і готує відповіді на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань, віднесених до її компетенції.

1.32 Здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про працю та державну службу в Держлікслужбі, зокрема контролює дотримання правил внутрішнього службового розпорядку.

1.33 За дорученням Голови Держлікслужби перевіряє дотримання законодавства про працю, державну службу та стан управління персоналом у територіальних органах, а також перевіряє дотримання законодавства про працю та стан управління персоналом у підпорядкованих організаціях.

1.34 Організовує проведення класифікації посад державної служби у державному органі відповідно до законодавства.

1.35 Разом з іншими структурними підрозділами державного органу:

  • організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;
  • подає пропозиції Голові Держлікслужби щодо планування службової кар’єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;
  • забезпечує внесення даних про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, в інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах (у разі її функціонування у державному органі).

1.36 Спільно з бухгалтерською службою державного органу опрацьовує штатний розпис державного органу і організовує роботу щодо матеріального стимулювання персоналу державного органу;

1.37 У межах компетенції оформляє і видає працівникам Держлікслужби довідки з місця роботи.

1.38 Проводить іншу роботу, розробляє і бере участь у розробленні проектів документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.

1.39 Взаємодія з керівником Сектору управління системою якості або Уповноваженою особою з якості, у разі призначення такої, з питань виконання вимог системи управління якістю Держлікслужби. Забезпечення функціонування визначених процесів системи управління якістю Держлікслужби та постійне поліпшення їх результативності.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку