Порядок подання звернення

Опубліковано 26.07.2018 о 17:36

Кожний житель України має право поскаржитися на якість лікарського засобу, виробу медичного призначення  чи порушення дотримання ліцензійних умов в аптечному підрозділі.

Скаргу у письмовій формі необхідно надіслати до територіального органу Держаавної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками за місцем проживання чи до центрального апарату Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками

 В скарзі необхідно вказати наступні дані:

Аптека Лікарській засіб Виріб медичного призначення

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– чітко вказати сутність скарги із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту, відпуск у аптечному кіоску, порушення), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, не відповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо;

– необхідно вказати номер, назву та адресу аптеки (аптечного пункту, аптечного кіоску);

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по- батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– вказати повну назву лікарського засобу, номер серії лікарського засобу, виробника, та додати чек за сплату;

–чітко вказати сутність скарги;

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано лікарський засіб;

– чітко вказати сутність скарги із зазначенням порушень ліцензійних умов, наприклад: порушення режиму зберігання лікарських засобів, порядку відпуску рецептурних препаратів (відпуск без рецепту, відпуск у аптечному кіоску, порушення), порушення санітарно-гігієнічних умов до аптек, не відповідність площі приміщень, відсутність спеціалістів, тощо;

– необхідно вказати номер, назву та адресу аптеки (аптечного пункту, аптечного кіоску);

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

– повні ім’я, прізвище та по-батькові скаржника;

– місце проживання громадянина;

– назва суб’єкта господарювання в якого придбано медичний виріб;

– чітко вказати сутність скарги, для чого вказати повну назву товару, виробника, номер серії товару (якщо він є), та додати чек за сплату;

– письмова скарга повинна бути підписана заявником чи заявниками із зазначенням дати.

 

Без зазначення вказаних даних заява, згідно чинного законодавства України, вважатиметься анонімною та не розглядатиметься.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Print button Версія для друку